|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۶
کد خبر: ۲۵۹۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶
سندرز در پاسخ به این سوال که آیا ترامپ به سازمان خدمات درآمد داخلی دستور خواهد داد اسناد مالیات‌های پرداختی‌اش را منتشر نکند گفت: ما باید ببینیم که در این جبهه چه اتفاقی می‌افتد. پیش از این نیز این مسئله مورد رسیدگی قضایی قرار گرفته و در سال ۲۰۱۶ ما درگیر آن بودیم.
دبیر مطبوعاتی کاخ سفید عنوان کرد، نمایندگان کنگره که به دنبال دستیابی به اسناد مالیاتهای پرداختی از سوی دونالد ترامپ هستند، برای درک این اسناد از هوش کافی برخوردار نیستند.

سارا سندرز در مصاحبه‌ای از دونالد ترامپ در ارتباط با مسائل مختلف اخیر نظیر خودداری او از انتشار اظهارنامه مالیاتی‌اش تا دیدگاه‌های او در خصوص ویکی‌لیکس و توئیتهایش در حمله به ایلهان عمر، نماینده زن مسلمان کنگره دفاع کرد.

سارا سندرز، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید در مصاحبه با فاکس نیوز در خصوص مساله ضرب الاجلی که اخیراً از سوی دموکراتهای کنگره به ترامپ برای انتشار اظهارنامه مالیات‌های پرداختی‌اش مطرح شده گفت: من فکر می‌کنم نمایندگان کنگره به حد کافی باهوش نیستند که اسناد مالیات‌های پرداختی از سوی ترامپ را درک کنند.

سندرز تصریح کرد: این یک مسیر بسیار خطرناک است.

او ادامه داد: من فکر نمی‌کنم کنگره به ویژه این گروه از نمایندگان زن و مرد کنگره که به دنبال اظهارنامه مالیات‌های پرداختی از سوی ترامپ هستند به اندازه کافی برای بررسی هزاران صفحه سند مربوط به این مالیات‌ها باهوش باشند.

او در ادامه گفت: حدس من این است که اکثر خود آنها هم در مورد مالیات‌های پرداختی از سوی خودشان این کار را  در مورد مالیاتهایشان انجام نمی‌دهند و من مطمئناً به آنها برای بررسی چندین دهه موفقیتی که رئیس جمهور داشته و تصمیم گیری در خصوص هر چیزی اعتماد ندارم.

اخیراً دموکراتهای کنگره آمریکا تقاضا کردند که ترامپ اسناد مالیات‌های پرداختی خود برای یک دوره شش ساله را باید حداکثر تا 23 آوریل  منتشر کند.

تد لیو، نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در پاسخ به این اظهار نظرهای سندرز در توئیتی نوشت: سارا سندرز عزیز چطور است شما اسناد مالیات‌های پرداختی از سوی رئیس جمهور آمریکا آن طور که در قانون الزام شده را برای ما ارسال کنید و اگر ما برای درک آنها به اندازه کافی باهوش نیستیم آنها را پس خواهیم فرستاد.

سندرز در ادامه اظهار کرد: رئیس جمهور از همان ابتدا تصریح کرده تا زمانی که مالیات‌های او تحت حسابرسی هستند او قرار نیست آنها را منتشر کند.

سندرز در پاسخ به این سوال که آیا ترامپ به سازمان خدمات درآمد داخلی دستور خواهد داد اسناد مالیات‌های پرداختی‌اش را منتشر نکند گفت: ما باید ببینیم که در این جبهه چه اتفاقی می‌افتد. پیش از این نیز این مسئله مورد رسیدگی قضایی قرار گرفته و در سال ۲۰۱۶ ما درگیر آن بودیم.

سندرز همچنین در خصوص دستگیر کردن جولیان آسانژ بنیانگذار وبسایت افشاگر ویکی‌لیکس در شهر لندن و دیدگاه‌های دونالد ترامپ در مورد این وبسایت گفت: مطمئناً ما این موضوع را جدی می‌گیریم. ما تنها کسانی هستیم که کل این فرآیند را جدی گرفتیم و عملاً برای حل مسئله اقدام کردیم. صحبتهای  رئیس جمهور در خصوص ویکلیکس در زمان کمپین انتخابات ۲۰۱۶ به عنوان شوخی مطرح شده اند.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین