|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۲۵۸۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۹
ارزش سکه تمام بهار آزادی امروز روند صعودی به خود گرفت.
 ارزش سکه تمام بهار آزادی امروز روند صعودی به خود گرفت.

به گزارش ایسنا، به واسطه تعطیلی بازارهای جهانی در تعطیلات آخر هفته، ارزش اونس جهانی بدون تغییر نسبت به روز گذشته به نرخ ۱۲۹۰ دلار و ۵۰ سنت ارزش‌گذاری شده است.

در کنار اونس جهانی ارزش طلا در بازار تهران در قالب طلای خام ۱۸ عیار به نرخ ۴۳۶ هزار و ۵۳۷ تومان ارزش گذاری شده که نسبت به روز گذشته روند صعودی را در پیش گرفته است.

با این تفاسیر ارزش سکه تمام طرح جدید (تا ساعت ۱۸:۳۰) به نرخ ۴ میلیون و ۸۰۸ هزار تومان با افزایش ۳۳ هزار تومانی نسبت به روز گذشته و سکه طرح قدیم هم نرخ ۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان با افزایش ۵۰ هزار تومانی نسبت به روز شنبه رسید. این رشد قیمت حاکی از آن است که تنها افزایش تقاضا برای این نوع سکه قیمت آن را افزایش داده است، زیرا ارزش طلا روند نزولی به خود گرفته است.

قیمت نیم سکه با افت ۲۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به ارزش ۲ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان تعیین شده و این در حالی است که ربع سکه نیز روند کاهشی ۳۰ هزار تومان را برای خود انتخاب کرده و ارزشی در محدوده ۱ میلیون و ۶۷۰ تومان برای آن انتخاب شده است. سکه یک گرمی اما راه سکه تمام را در پیش گرفته و با رشد ۱۰ هزار تومانی نرخ در حدود ۹۴۰ هزار تومان دارد.

اما نرخ دلار با ادامه روند کاهشی خود به به ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان برگشت. بانک‌ها امروز هر دلار آمریکا را ۱۳ هزار و ۱۱۰ تومان و هر یورو را ۱۴ هزار و ۸۲۱ تومان خریداری می‌کردند.

قیمت خرید دلار در روز گذشته در بانک‌ها ۱۳ هزار و ۳۴۴ تومان و یورو ۱۵ هزار و ۸۴ تومان بود. همچنین بانک‌ها پوند را با افزایش قیمت نسبت به روز گذشته ۱۷ هزار و ۱۵۶ تومان خریداری می‌کنند. یوروی مسافرتی نیز امروز در شعب ارزی بانک‌ها ۱۵ هزار و ۵۶۶ تومان بود که با احتساب کارمزد بانک مرکزی و بانک عامل به حدود ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان می‌رسد.

این در حالی است که صرافی‌های مجاز بانک مرکزی امروز قیمت خرید هر دلار آمریکا را ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان و قیمت فروش آن را ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به روز گذشته کاهش ۱۰۰ تومانی داشته است. قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۵ هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۵ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام شده است که نرخ یورو نیز نسبت به روز گذشته با کاهش همراه بوده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین