|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۲۵۸۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷
به دنبال اعلام رسمی دولت آمریکا در تروریستی شناختن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسراییل از این اقدام دولت ترامپ تشکر کرد.این نخستین بار است که کاخ سفید نیروهای مسلح رسمی یک کشور خارجی را سازمان تروریستی معرفی می‌کند.
 نخست وزیر رژیم صهیونیستی از «دونالد ترامپ» بابت اقدام جدید ضد ایرانی وی قدردانی و بر تعهد خود در همکاری با دولت آمریکا علیه ایران تاکید کرد.

به گزارش فارس، نخست وزیر رژیم صهیونیستی غروب سه‌شنبه به وقت تهران از وقاحت جدید دولت آمریکا تشکر کرد.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «آی -24» به دنبال اعلام رسمی دولت آمریکا در تروریستی شناختن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی از این اقدام دولت ترامپ تشکر کرد.

بر این اساس، بنیامین نتانیاهو در پیام خود متعهد به تداوم همکاری با آمریکا علیه ایران شده است.

دولت آمریکا در ادامه سیاست فشار بر ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فهرست سازمان‌های تروریستی خود اضافه کرد. این نخستین بار است که کاخ سفید نیروهای مسلح رسمی یک کشور خارجی را سازمان تروریستی معرفی می‌کند.

در ایران، سرلشکر پاسدار «محمد علی جعفری»، فرمانده کل سپاه گفته در صورتی که آمریکا چنین حماقتی مرتکب شوند ارتش و نیروهای امنیتی آمریکا در منطقه غرب آسیا، دیگرآرامش امروز را نخواهند داشت.

سردار جعفری گفت: «اگر آمریکایی‌ها دست به چنین حماقتی بزنند و امنیت ملی ما را به مخاطره بیندازند، مطابق سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی ایران اقدامات مقابله به مثل را عملیاتی و در دستور کار قرار خواهیم داد.»
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین