|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۲
کد خبر: ۲۵۶۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶
عليرغم شرايط نامساعد جوي در بسياري از محورهاي مواصلاتي و استان‌هاي مختلف كشور، امدادخودرو سايپا با پوشش مناسب همه نقاط توانسته خدمات خود را سريع‌تر از سال‌هاي گذشته ارائه كند.
 مديرعامل امدادخودرو سايپا گفت: باتوجه به احتمال وقوع سيل در غرب و جنوب كشور، امدادخودرو سايپا در شش استان به‌حال آماده‌باش درآمده است.

به گزارش سايپانيوز نظام‌الدين وفا با اشاره به شرايط نامساعد جوي در استان‌هاي غرب و جنوب غرب كشور و احتمال وقوع سيل در اين مناطق افزود: پايگاه‌هاي ثابت و سيار و همچنين نمايندگي‌هاي كشيك گروه سايپا در كنار ساير دستگاه‌هاي ذيربط مستقر در استان‌هاي كرمانشاه، ايلام، لرستان، چهارمحال و بختياري، كهگيلويه و بويراحمد و خوزستان به حال آماده‌باش كامل درآمده‌اند.

به گفته وي واحدهاي اعزامي امدادخودرو سايپا در مناطق سيل‌زده گلستان و مازندران نيز همچنان مشغول ارائه خدمات امدادي هستند و شركت امدادخودرو سايپا براي امدادخواهان اين مناطق تسهيلات ويژه‌اي درنظر گرفته است.

وي گفت: امدادخودرو سايپا با همكاري پليس راهور، انجمن صنفي نمايندگي‌ها، امدادگران و نيروهاي ستادي خود توانسته زمان انتظار ارائه خدمات را كاهش دهد.

نظام‌الدین وفا كاهش زمان انتظار مشتريان را در سال جاري از جمله اهداف مهم طرح امداد نوروزي برشمرد و افزود: عليرغم شرايط نامساعد جوي در بسياري از محورهاي مواصلاتي و استان‌هاي مختلف كشور، امدادخودرو سايپا با پوشش مناسب همه نقاط توانسته خدمات خود را سريع‌تر از سال‌هاي گذشته ارائه كند.

گفتني است هموطنان جهت دريافت خدمات امدادي ، بيان نظرها و پيشنهادهاي خود مي‌توانند در تمام ساعات شبانه‌روز با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس حاصل كنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین