|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۴:۵۲
کد خبر: ۲۵۶۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۱
سید ناصر مبرقعی عضو هیات مدیره بیمه ایران نیز با تشکر از اقدامات اصلاحی اخیر بر تدوین و اجرای برنامه های اصلاح و بهبود درحوزه های کنترل و نظارت و بازاریابی و اصلاح پرتفوی تاکید کرد.
   در سومین روز اجرای کشیک‌های نوروز ۹۸ شرکت سهامی بیمه ایران، امروز جمعه دوم فروردین آقایان سید ناصر مبرقعی عضو هیات مدیره، نظری سرپرست امور مالی، امیری مدیرکل استان تهران و مطیع‌دوست مدیرکل شورای فنی و مدیریت ریسک با حضور در پایانه خسارت غرب تهران ضمن قدردانی از همکاران حاضر در اجرای این طرح، علاوه بر بررسی نیازها و مسایل این پایانه با همکاران و مراجعه‌کنندگان نیز گفتگو کردند.

 به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از بیمه ایران، سید ناصر مبرقعی در این بازدید موقعیت محلی و وسعت و پتانسیل پایانه غرب تهران را حساس و ارزنده دانست و با اشاره به اینکه رفع نیازها و تکمیل امکانات این واحد می‌تواند آن را تبدیل به یکی از توانمدترین پایانه‌های خسارتی استان تهران نماید، گفت: بازبینی فرآیندهای رسیدگی و تسریع و تسهیل روند تشکیل پرونده در بخش خسارت ثالث مالی و بدنه میزان رضایت‌مندی بیمه‌گذاران و زیان‌دیدگان را افزایش خواهد داد.

 همچنین در بازدید این هیأت از شعبه اسلامشهر، پرتوی رییس شعبه ضمن ارایه گزارشی از اقدامات اصلاحی اخیر، ظرفیتهای بازار بیمه در منطقه اسلامشهر و شهرک‌های اطراف را بسیار بالا برشمرد و افزود: با برنامه‌ریزی دقیق و تکمیل کادر نیروی انسانی و تقویت شبکه فروش و افزایش اطلاعات فنی نمایندگان در قالب دوره های آموزشی فشرده، می‌توان خدمات بسیار بهتر و گسترده‌تری به مردم ارائه داد.



 سید ناصر مبرقعی عضو هیات مدیره بیمه ایران نیز با تشکر از اقدامات اصلاحی اخیر بر تدوین و اجرای برنامه های اصلاح و بهبود درحوزه های کنترل و نظارت و بازاریابی و اصلاح پرتفوی تاکید کرد.

 عملکرد مثبت شعبه اسلامشهر در زمینه وصول مطالبات و رسیدگی به امور بدهکاران، پتانسیل بالای فروش بیمه‌های حمل و نقل در کنار بیمه‌های مسؤولیت و ارتقا کیفیت بازدیدهای اولیه به منظور کاهش ضرایب خسارت نیز از نکاتی بود که نظری سرپرست امور مالی و مطیع‌دوست مدیرکل شورای فنی بر آنها تأکید کردند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین