|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۲۵۶۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵
پلیس اعلام کرد که «در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی در خصوص اتفاقات شب گذشته مبنی بر خسارت به خودروی سمند سازمانی پلیس در درگیری شهروندان دزفول و اندیمشک، به هیچ خودرویی متعلق به نیروی انتظامی آسیبی وارد نشده است و کلیپ منتشره مربوط به حوادث گذشته بوده که توسط برخی کاربران درفضای مجازی منتشر شده است.
 شایعه خسارت خودروی نیروی انتظامی در درگیری شهروندان دزفول و اندیمشک تکذیب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، «در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی در خصوص اتفاقات شب گذشته مبنی بر خسارت به خودروی سمند سازمانی پلیس در درگیری شهروندان دزفول و اندیمشک، به هیچ خودرویی متعلق به نیروی انتظامی آسیبی وارد نشده است و کلیپ منتشره مربوط به حوادث گذشته بوده که توسط برخی کاربران درفضای مجازی منتشر شده است.

گفتنی است، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در این زمینه اظهار کرد: درگیری‌های بین برخی شهروندان دزفول و اندیمشک از عصر چهارشنبه آغاز شده است اما اوضاع تحت کنترل و آرامش برقرار است.

شورای تامین خوزستان و نیز شورای تامین دو شهرستان دزفول و اندیمشک تدابیر لازم در این زمینه را اتخاذ و با عاملان این حوادث برخورد قانونی خواهند کرد.

شایان ذکر است، اختلاف بین شهروندان دزفول و اندیمشک از اردیبهشت ماه سال جاری که تابلوی مرزی این دو شهر توسط تندباد سقوط کرد آغاز و در بهمن ماه سال جاری به درگیری بین برخی شهروندان اندیمشک و دزفول منجر شد.

اوضاع در دزفول و اندیمشک عادی است

مدیرکل انتظامی و مرزی استانداری خوزستان با اشاره به درگیری‌های اخیر بین شهروندان دزفول و اندیمشک، گفت: اوضاع در دزفول و اندیمشک عادی است.

به گزارش ایسنا، رضا نجاتی در حاشیه جلسه شورای تامین خوزستان با اشاره به اتفاقات اخیر در دزفول و اندیمشک اظهار کرد: اوضاع کاملا به حالت عادی برگشته و هیچ گونه مورد امنیتی و انتظامی که موجب اخلال در نظم و امنیت عمومی شهرستان‌های دزفول و اندیمشک شود، وجود ندارد.

وی گفت: اختلاف مرزی بین دو شهرستان دزفول و اندیمشک سابقه چندین ساله دارد که در شب گذشته (29 اسفندماه 97) بین تعداد محدودی از جوانان و افراد دو شهرستان نزاعی دسته جمعی رخ داد که در این رابطه متاسفانه تعدادی از طرفین به وسیله سلاح شکاری مجروح و مصدوم شدند که بیشتر این افراد به صورت سرپایی مداوا و از مراکز درمانی مرخص شدند.

مدیرکل انتظامی و مرزی استانداری خوزستان افزود: شورای تامین خوزستان و شورای تامین دو شهرستان تشکیل شده است و همچنان به طور دقیق اوضاع رصد و دنبال می‌شود و با افرادی که احتمالا بخواهند از این فضا سوءاستفاده کنند برخورد لازم انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: موضوع شناسایی و دستگیری مسببین، محرکین و اخلالگران نظم عمومی در دستور کار شورای تامین خوزستان قرار گرفته است و با برهم‌زنندگان نظم عمومی و امنیت این دو شهرستان مطابق قانون با قاطعیت برخورد می‌شود و در این زمینه با هیچ کسی مماشات نخواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین