|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۳
کد خبر: ۲۵۶۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶
آیت الله شبیری زنجانی وعده‌های الهی را تخلف ناپذیر خواند و افزود: هر عملی که با حسن نیت انجام شود نتیجه مطلوب را در پی دارد. وعده الهی پیروزی کسانی است که با حسن نیت و اخلاص به مردم خدمت می کنند.
 وزیر خارجه در ادامه دیدارهای خود با علما و مراجع عظام تقلید در قم به صورت جداگانه با آیت‌الله سبحانی و آیت‌الله شبیری زنجانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، در دیدار وزیر امور خارجه با آیت‌الله سبحانی پس از ارائه گزارشی مبسوط توسط محمدجواد ظریف، وی ضمن قدردانی از زحمات و خدمات وزیر امور خارجه بر ضرورت تقویت روابط با کشورهای همسایه و منطقه به ویژه با جهان اسلام تاکید کرد.

ظریف در آخرین دیدار خود با علما و مراجع عظام تقلید در قم، شامگاه امشب با آیت‌الله العظمی شبیری زنجانی دیدار کرد در این دیدار محمدجواد ظریف گزارشی از آخرین تحولات روابط خارجی و دستاوردهای سیاست خارجی کشور به ویژه در حوزه همسایگان و سفر پر بار رئیس‌جمهور به عراق ارائه کرد.

 
آیت الله شبیری زنجانی در دیدار با دکتر ظریف، وحدت کلمه و اتحاد مردم را رمز پیروزی مردم ایران در برابر مشکلات دانست و خاطر نشان کرد: امیدواریم اشخاص به تحقق این مسأله کمک کنند و اختلاف‌ها کمتر شود.

 آیت الله شبیری زنجانی وعده‌های الهی را تخلف ناپذیر خواند و افزود: هر عملی که با حسن نیت انجام شود نتیجه مطلوب را در پی دارد. وعده الهی پیروزی کسانی است که با حسن نیت و اخلاص به مردم خدمت می کنند.

وی خطاب به وزیر امور خارجه فرمود: شاید برخی برای زحمات شما خیلی ارزش قائل نشوند اما کسی که باید برای زحمات شما، ارزش قائل شود خداوند است. اعمال و مجاهدت‌هایی که همراه با اخلاص باشد پیش خداوند محفوظ است.

آیت الله شبیری تصریح کرد: إن شاء الله با سعی و اهتمامی که داشته‌اید و دارید مشکلات تخفیف پیدا می‌کند و امیدواریم که همه مشکلات حل شود. نباید مأیوس شد. کار دست خداست و تدبیر و اراده افرادی که برای مردم و جوامع مشکل ایجاد می کنند در برابر اراده خداوند ضعیف و کوچک است.

مرجع عالی قدر تشیع خاطرنشان کرد: دعا برای شما وظیفه ماست و این دعا نیز فقط برای یک شخص نیست بلکه برای همه است؛ « و هذا دعاء للبریه شامل»؛ امیدواریم عنایت خداوند شامل حال این کشور و خدمتگزاران آن بشود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین