|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۲۵۵۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴
فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: 24 تُن انواع ماده محترقه در آستانه چهارشنبه آخر سال و جشن های پایانی سال با تلاش ماموران پلیس در قشم کشف شد.
 فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: 24 تُن انواع ماده محترقه در آستانه چهارشنبه آخر سال و جشن های پایانی سال با تلاش ماموران پلیس در قشم کشف شد.

به گزارش ایرنا، سردار عزیزاله ملکی عصر پنجشنبه در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان قشم افزود: ارزش ریالی این محموله 120 میلیارد ریال برآورد می شود ، درهمین ارتباط 3 نفر نیز دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: نیروی انتظامی استان آمادگی کامل را برای چهارشنبه آخر سال دارد، پلیس موافق شادی و نشاط مردم است اما با اختلال در نظم عمومی و امنیت به شدت برخورد می کند.

سردار ملکی ادامه داد: خودروهای افراد مزاحم در شب چهارشنبه سوری توقیف می شود و تا پایان نوروز آتی عودت نمی شود.

وی اظهار داشت: تلاش پلیس بر این است که در طول نوروز با هشت هزار نیرو در حوزه های مختلف انتظامی، نظارتی، اطلاعاتی، مواد مخدر و غیر آن به نحو احسن خدمات رسانی کند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به میزبانی این استان از مسافران و گردشگران گفت: سال گذشته با کمترین تصادفات جاده ای و مجروحان و جان باختگان مقام نخست را در کشور اخذ کرد که امید می رود امسال نیز همین روال طی شود.

وی خاطرنشان کرد: با تحرکات حادثه ساز که ممکن است آرامش را در جاده ها به هم بزنند، برخورد می شود و خودروهای افراد خاطی توقیف می شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین