|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۱
کد خبر: ۲۵۴۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۰
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه از صحبت هایش در خصوص جنگ اقتصادی برداشت اشتباه شده است، گفت: به قولمان برای پرداخت پاداش قهرمانان عمل می کنیم.
 معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه از صحبت هایش در خصوص جنگ اقتصادی برداشت اشتباه شده است، گفت: به قولمان برای پرداخت پاداش قهرمانان عمل می کنیم.

به گزارش ایرنا؛ «محمدرضا داورزنی» در جریان مسابقات وزنه‌برداری جام فجر، اظهار داشت: این مسابقات، انتخابی المپیک به حساب می‌آید و از اهمیت ویژه ای برخوردار است. البته، سیاست‌های فدراسیون جهانی برای مقابله با دوپینگ موجب شده تا بعضی از کشورها مجوز لازم برای حضور در این مسابقات را نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه از لحاظ میزبانی و امکانات استانداردهای جهانی در جام فجر وزنه برداری رعایت شده است، گفت: امیدوارم وزنه‌برداران ایران از امتیاز میزبانی نهایت استفاده را برده باشند. تنها 2 سهمیه وزنه برداری در المپیک 2020 داریم و باید تلاش کنیم تا رضایت فدراسیون جهانی را برای تعداد سهمیه‌ها، جلب کنیم. وزارت ورزش و فدراسیون تلاش می‌کنند با توجه به اینکه در بانوان سهمیه نداریم، از سهمیه بانوان به آقایان اضافه شود.

این مقام مسئول ادام داد: امیدوارم تا مصدومیت «سهراب مرادی» هم برطرف شود تا نگرانی ها از بین برود.
داورزنی در مورد شرایط مجمع انتخابی فدراسیون وزنه برداری، گفت: چند روز دیگر کمیته بررسی صلاحیت مدیریتی این فدراسیون، تشکیل جلسه می دهد. ابتدا باید این مرحله را تمام کنیم تا در کوتاه‌ترین زمان بتوانیم انتخابات این فدراسیون را برگزار کنیم.
وی در ادامه در خصوص برگزاری مجمع انتخابی فدراسیون والیبال، گفت: فدراسیون والیبال برنامه های متعددی پیش روی دارد و علاوه برمیزبانی 2 مرحله لیگ جهانی باید به مسابقات گوناگون اعزام شود. اکنون سرپرست فدراسیون، کارها را پیگیری می کند و تلاش ما این است تا در فصل بهار سال جدید، مجمع را برگزار کنیم.
معاون وزارت ورزش در خصوص مجمع فدراسیون کشتی نیز، توضیح داد: برای کشتی هم تلاش ما، برگزاری مجمع در ابتدای سال است تا کشتی کشور که خود را برای المپیک 2020 آماده می‌کند، به ثبات برسد.
داورزنی در واکنش به حواشی اخیر که درباره پرداخت پاداش قهرمانان بعد از پایان جنگ اقتصادی به وجود آمده بود، گفت: دوستان متأسفانه قسمتی از صحبت‌ها را به گونه‌ای دیگری برداشت کردند. اعلام کردم که در سال 97 که بازی های آسیایی جاکارتا و برخی مسابقات آسیایی و قهرمانی جهانی را داشتیم و شرایط به گونه‌ای است که دوستان باید کمی تحمل کنند تا به قولمان عمل کنیم. حرف من این بود که اکنون در جنگ اقتصادی هستیم باید شرایط را مدیریت کنیم تا بتوانیم به تعهداتمان عمل کنیم.

وی افزود: خوشبختانه آنقدر مدال‌آور و قهرمان داشتیم که رقم این پاداش‌ها قابل توجه است و تلاش وزارتخانه بر پرداخت پاداش ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. وزارت ورزش به قولی که به ورزشکاران داده عمل خواهد کرد و در تلاش است که منابع این پاداش‌ها را تأمین و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرداخت کند.

معاون وزارت ورزش و جوانان چند روز قبل خطاب به ورزشکاران گفته بود که اکنون در جنگ اقتصادی هستیم و ورزشکاران برای دریافت پاداش های سال 97 خود کمی صبور باشند.
این مساله واکنش ورزشکاران برخی رشته های مدال آور را در پی داشت و آنان معتقد بودند که چرا پاداش بازیکنان تیم ملی فوتبال با وجود به موفقیت نرسیدن در جام ملت های آسیا به موقع پرداخت شد، اما قهرمانان دیگر رشته ها از این مهم بی بهره شده اند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین