|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
کد خبر: ۲۵۱۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲
تیم های فوتبال نساجی مازندران و تراکتور سازی تبریز در ادامه دیدارهای هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
 تیم های فوتبال نساجی مازندران و تراکتور سازی تبریز در ادامه دیدارهای هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

به گزارش ایرنا؛ این دیدار از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد و در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تراکتور سازی با این تساوی 30 امتیازی شد و در رتبه چهارم جدول باقی ماند. نساجی مازندران نیز با 18 امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به سایپا جایگاه نهم را به دست آورد.

در دقیقه 17 پاس در عمق استوکس در سمت چپ زمین به یوکیا سوگیتا رسید که پاس در عرض تند و تیز او را گولسیانی، مدافع نساجی به اشتباه وارد دروازه خودی کرد.

اما در دقیقه37 سانتر پای چپ سجاد آشوری در سمت راست محوطه با اشتباه احسان حاج‌صفی و در ادامه ایمان سلیمی همراه شد. در ادامه آرفنگ دافه قصد گلزنی داشت، اما شوت او برگشت داده شد ولی در ریباند پاس دافه و ضربه بغل پای رحمان جعفری گل تساوی نساجی را به همراه داشت.

در دقیقه 80 مسابقه نساجی و تراکتورسازی و در حالی که بازی با تساوی یک بر یک دنبال می شد، تصمیم داور بازی جنجال ساز شد. ساسان انصاری در این صحنه بعد از برخورد با دروازه بان نساجی سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. بعد از آن بازیکنان تراکتور داخل زمین و جورج لیکنز در کنار زمین اعتراض های شدیدی به عملکرد مهدی سیدعلی در این صحنه داشتند و به همین خاطر ثانیه هایی جو بازی متشنج شد.

** ترکیب تراکتورسازی تبریز:
محسن فروزان، احسان حاج صفی، محمد طیبی، دانیال اسماعیلی فر، ایمان سلیمی، مهدی مهدی پور، اکبر ایمانی، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، یوکیا سوگیتا، ساسان انصاری (آنتونی استوکس)

**ترکیب نساجی مازندران:
محمد امین رضایی، مجتبی ممشلی، لاشا توتادزه، جورجی وولسیانی، حمید رضا دیوسالار، محمد آبشک، احمد عبدالله زاده، سجاد آشوری، علی اصغر عاشوری(محمد میری)، امید سینک( آرفنگ دافه ) و رحمان جعفری،
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین