|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۳
کد خبر: ۲۵۱۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به تشریح وضعیت مصدومان زلزله ۵.۲ ریشتری امروز در بندرلافت پرداخت.
 مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به تشریح وضعیت مصدومان زلزله ۵.۲ ریشتری امروز در بندرلافت پرداخت.

‌دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: پس از وقوع زلزله در بندر لافت، تمامی تیم‌های امدادی و مدیران شبکه بهداشت قشم و بندر خمیر در بنادر لافت و پهل حاضر شده و به وضعیت مصدومان رسیدگی کردند.

وی با بیان اینکه در بندر لافت تنها یک مصدوم به بیمارستان منتقل شد، تصریح کرد: این دختر ۱۷ ساله در حین فرار ساعد دستش شکسته و زانویش آسیب دیده است.

دکتر نوروزیان در خصوص مصدومان بندرپهل، خاطرنشان کرد: سه مصدوم در این منطقه به بیمارستان منتقل شده اند که یک مرد به دلیل افتادن از روی داربست دچار جراحت از ناحیه لب شده که این موضوع با خبیه برطرف شد و یک خانم انگشت پایش شکست که روند درمانی اش طی شد و یک فرد دیگر تنها به دلیل ترس به بیمارستان مراجعه کرده بود و مشکلی نبود.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پایان گفت: تیم‌های امدادی و درمانی در آمادگی کامل بوده و مشکلی وجود ندارد؛ گرچه منازل آسیب دیده اند اما خوشبختانه مصدومیت حادی گزارش نشده و حتی معادن منطقه مورد بررسی قرار گرفته و خسارت جانی گزارش نشده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین