|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۲۵۰۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
مهدی عاطفت، سرپرست دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن در گفت‌وگو با رویترز گفت: در حال حاضر ما هیچ نور امیدی در روابط میان ایران و آمریکا نمی‌بینیم، تا زمانی که آمریکا دوباره برجام را بپذیرد که فکر نمی‌کنم دونالد ترامپ بخواهد چنین کاری کند.
 مهدی عاطفت، سرپرست دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن در گفت‌وگو با رویترز گفت: خردمندانی در دولت آمریکا هستند که به ترامپ بگویند به ایران حمله نکند چرا که هیچکس نمی‌داند بعدش چه اتفاقی خواهد افتاد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «تدبیر و امید»، عاطفت همچنین درباره وضعیت رابطه میان ایران و آمریکا در شرایط کنونی گفت: در حال حاضر ما هیچ نور امیدی در روابط میان ایران و آمریکا نمی‌بینیم، تا زمانی که آمریکا دوباره برجام را بپذیرد که فکر نمی‌کنم دونالد ترامپ بخواهد چنین کاری کند.

او در پاسخ به سوال خبرنگار رویترز درباره اعتراضات صنفی در کشور هم گفت: بله مردم با کمبودها و مشکلاتی مواجه‌اند. مردم اعتراض و تظاهرات می‌کنند اما هدف از این مدل تظاهرات این است که مسائل در کشور به پیش برود. آن‌ها برای مسئله حقوق و درآمد و چیزهای مشابه تظاهرات می‌کنند. این تظاهرات، پیام درستی می‌فرستد و آن‌ها دولت خودشان را اصلاح می‌کنند.

عاطفت درباره احتمال حمله نظامی آمریکا به ایران نیز که خبرنگار رویترز از او پرسید، گفت: خردمندانی در دولت آمریکا هستند که با توصیه‌های لازم به دولت، به ترامپ بگویند به ایران حمله نکند. چرا که هیچکس نمی‌داند بعدش چه اتفاقی خواهد افتاد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین