|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۳
کد خبر: ۲۴۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳
آيا مي‌دانيد اگر شما يک حساب گوگل مثل جيميل داشته باشيد و به طور خاص تاريخچه وب خود را مشخص و متوقف نکرده باشيد موتور جستجو گوگل به ردگيري جستجوهاي شما و سايت‌هايي که مورد بازديد قرار داده‌ايد ادامه خواهد داد.

 Google search يک موتور جستجو در وب است که تحت مالکيت گوگل قرار دارد و بيشتر کاربران از اين موتور جستجوگر استفاده مي کنند. يک قابليت در اين موتور جستجوگر وجود دارد که تمامي عملکرد شما را مورد بررسي قرار مي دهد و سپس جستجوهاي مورد نظر شما را طبق بررسي هاي خود نمايش مي دهد. اين عمل در بخشي به نام تاريخچه گوگل صورت مي گيرد توجه داشته باشيد تاريخچه گوگل با تاريخچه مرورگر شما به صورت مجزا مي باشد و هيچ ارتباطي با هم ندارند. در تاريخچه مرورگر شما با پاک کردن تاريخچه تمامي جستجوهاي که انجام داده ايد پاک مي شود ولي درون جستجوگر گوگل هنوز اين اطلاعات وجود دارد که آن را بررسي مي کند و نتايج را به صورت آماري و نموداري به شما نشان مي دهد.

براي ورود اينجا کليک کنيد و پس از ورود به صفحه مورد نظر با وارد کردن حساب کاربري گوگل خود تمامي تاريخچه گوگل شما به صورت آماري نشان داده مي شود و مي توانيد تاريخچه وب گردي خود را در تاريخچه گوگل خود پاک کنيد. براي غير فعال کردن تاريخچه مي توانيد وارد تنظيمات شده و بر روي گزينه غير فعال کردن تاريخچه کليک کنيد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین