|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۲۴۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
کارآگاهان پلیس فتای تهران با توجه به حساسیت موضوع به صورت ویژه عملیات ردیابی پسر جوان را در دستور کار خود قرار دادند و موفق شدند مخفیگاه این جوان ۲۵ ساله را شناسایی و در عملیاتی او را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.
 رییس پلیس فتای تهران از دستگیری پسر جوانی که با فریب دادن یک دختر نوجوان و فیلمبرداری از رابطه‌شان اقدام به اخاذی میلیونی از وی کرده بود، خبرداد.

سرهنگ تورج کاظمی در گفت وگو با ایسنا، دراین باره گفت: مدتی قبل دختر ۱۷ ساله‌ با مرجوعه قضایی به مقر پلیس فتای تهران بزرگ مراجعه کرده و از پسر جوانی که اقدام به اخاذی از وی کرده بود، شکایت کرد. این دختر به ماموران گفت  که چندی قبل در یکی از شبکه‌های اجتماعی با پسر جوانی به نام "دانیال" آشنا شده و پس از چندین روز صحبت و اعتماد به وی، در قرار ملاقاتی حضوری با او حاضر شده است.

وی با اشاره به اظهارات دختر جوان گفت: پس از حضور در محل ملاقات دانیال از دختر جوان خواسته تا به خانه‌شان برود که با اصرار و چرب‌زبانی‌ سرانجام توانسته دختر جوان را به خانه بکشاند.پس از حضور این دختر درخانه ناگهان پسر جوان شروع به کتک کاری وی کرده و با تهدید نقشه شومش اجرایی کرده است. پس از آن دختر جوان به خانه برگشته اما متهم یک فیلم از رفتارش با این دختر را برایش ارسال و تهدید کرده که اگر به او پول ندهند فیلم را در فضای مجازی منتشر خواهد کرد.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه این دختر النگو طلای خود را برای باج دادن به دانیال فروخته بود، گفت: زمانی که این پسر دوباره درخواست پول و رابطه غیراخلاقی داشته این دختر به پلیس فتا مراجعه و شکایت کرده است.

کاظمی با اشاره به اقدامات ماموران برای دستگیری این فرد، گفت: کارآگاهان پلیس فتای تهران با توجه به حساسیت موضوع به صورت ویژه عملیات ردیابی پسر جوان را در دستور کار خود قرار دادند و موفق شدند مخفیگاه این جوان ۲۵ ساله را شناسایی و در عملیاتی او را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

وی ادامه داد: پس از دستگیری این پسر اعتراف کرد که از قبل چنین قصدی را داشته و در آن روز ، گوشی موبایل را برای اخاذی و ادامه رابطه در خانه جاسازی کرده بودم و از همه اتفاقات فیلمبرداری کرده است.


کاظمی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم گفت: این فرد برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ به شهروندان به خصوص دختران جوان هشدار داد که از اعتماد به افراد ناشناس در فضای مجازی خودداری کرده و به هیچ عنوان فریب چرب زبانی‌ها و تصاویری که افراد از خودشان منتشر می کنند را نخورند چرا که در فضای مجازی افراد هویت و شخصیت دیگری از خود ارائه می دهند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین