|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۹
کد خبر: ۲۴۱۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
ر اکثرمحورهای استان‌های آذربایجان غربی، لرستان، قم، همدان، کردستان، ایلام، کرمانشاه و محورهای ساوه-همدان و ساوه-تهران در استان مرکزی و محورهای موته-گلپایگان، کاشان-قم و خمین-اراک در استان اصفهان گزارش شده است.
 رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت راه‌های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: براساس آخرین اطلاعات دریافتی  بارش برف در محور شاهین دژ-تکاب در  استان آذربایجان غربی و در محورهراز در شرق استان تهران گزارش شده است.

 وی  در مورد  بارش باران نیز گفت: در اکثرمحورهای  استان‌های آذربایجان غربی، لرستان، قم، همدان، کردستان، ایلام، کرمانشاه  و محورهای ساوه-همدان و ساوه-تهران در استان مرکزی و محورهای موته-گلپایگان، کاشان-قم و خمین-اراک در استان اصفهان گزارش شده است.

رحمانی با بیان اینکه همچنین مه گرفتگی همراه با کاهش دید در محورهای مرند-جلفا، مرند-خوی، تبریز-بستان-آباد  در استان آذربایجان شرقی، محور خلخال-اسالم در استان اردبیل، محور   بروجرد-اراک در استان لرستان و گردنه اسدآباد در استان همدان خبرداد و گفت:  سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار می باشند.

وی افزود:  محور اولنگ –شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان،  محور دیزین-شمشک در استان‌های تهران و البرز، در استان گیلان محور املش-اتاق ور محدوده پل کیازنی بعلت ریزش پل مسدود است.


رحمانی با بیان اینکه محور پونل-خلخال در استان گیلان به علت ریزش کوه مسدود شده است گفت: محورهمدان-تویسرکان(گنجنامه)بعلت کولاک وسرمای شدید،  محور سی سخت -پادنا  در استان کهگیلویه و بویراحمد به علت بارش برف، محور فرعی سرو آباد-پاوه (گردنه ته ته)   در استان کردستان به علت یخ زدگی و عدم ایمنی کافی، محور تنکابن فرعی توکله (پل توکله ) در استان مازندران به علت سیل و تخریب  و محور چمستان فرعی در کاپی در ا ستان مازندران  به علت آبگرفتگی مسدود  است.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین