|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۸
کد خبر: ۲۴۱۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
 رئیس سازمان اداری استخدامی کشور گفت: فعلا در قانون بودجه منابع مالی افزایش حقوق کارکنان دولت 20 درصد پیش بینی شده اگر قرار باشد بیشتر شود، در زمان بررسی بودجه در مجلس مشخص می‌شود.

 جمشید انصاری رئیس سازمان اداری استخدامی کشور در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان دولت را با توجه به وضعیت تورم، کافی می دانید یا خیر، گفت: مرجع اعلام وضعیت تورم بانک مرکزی و مرکز آمار هستند و تا پایان سال رقمی که اعلام کنند، مرجع ماست و بر اساس آن حقوق کارکنان دولت افزایش می‌یابد، ولی فعلا در قانون بودجه منابع مالی افزایش حقوق کارکنان دولت 20 درصد پیش بینی شده اگر قرار باشد بیشتر شود، در زمان بررسی بودجه در مجلس مشخص می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که احتمال خالی شدن فضای مدیریتی کشور با توجه به قانون منع به کارگیری بازنشستگان چقدر مطرح است، گفت: اساسا در حوزه قانون گذاری نباید ما رویکردهای صفر و یک داشته باشیم. یعنی وقتی قوانین را بررسی و تصویب می کنیم قوانین خاصی را باید در نظر داشته باشیم.

انصاری تاکید کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری نیز مبتنی بر این مطلب بود که به برخی موارد خاص در تصویب این قانون توجه لازم نشده است و از مجلس خواستند که این اشکال را رفع کنند و ان‌شاءالله مجلس با کمک دولت سعی می‌کند در تامین نظر مقام معظم رهبری اصلاحات لازم را به عمل آورد.

رئیس سازمان اداری استخدامی کشور در پایان تاکید کرد: نظر آقای رئیس جمهوری و دولت این بود که ما از جوانتر شدن مدیریت کشور باید استقبال کنیم و پیش از این هم در تابستان 96 مصوبه ای در شورای عالی داشتیم که در برنامه ششم توسعه سن مدیریت کشور را کم کنیم و این در دولت هم بوده است، ولی مواردی هست که ما ناچاریم از سرمایه مدیریتی و کارشناسی کشور استفاده کنیم، اما باید راهکارهای درستی برای تشخیص این موارد اتخاذ کنیم.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین