|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۸
کد خبر: ۲۳۸۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
بزرگترین سوء استفاده کننده از پول در عالم و مزورترین بوجودآورنده و مشوق گروههای آدمکش نظیر داعش و القاعده و خبیث ترین پشتیبان حکومتهای مستبد و ستمگر همچون سعودی‌ها و صهیونیست‌ها، آمریکا است.
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: CFT تاکنون در هیئت عالی نظارت مجمع بررسی شده و مواردی که مغایر با سیاستهای کلی ابلاغی ، به عنوان اسناد بالادستی، بوده مشخص و به اطلاع مجلس محترم رسانده شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛مصطفی میرسلیم در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بزرگترین سوء استفاده کننده از پول در عالم و مزورترین بوجودآورنده و مشوق گروههای آدمکش نظیر داعش و القاعده و خبیث ترین پشتیبان حکومتهای مستبد و ستمگر همچون سعودی‌ها و صهیونیست‌ها، آمریکا است.

وی ادامه داد: این دولت مستکبر امروز با خدعه و مکر ، تدوین و تصویب میثاق های بین المللی همچون ٢٠٣٠ و cft را ابزاری برای استمرار حقکشی و تحمیق دولتهای آزاده و مستقل ، و تثبیت قانونمند ستمگری خود قرارداده است.

میرسلیم تاکید کرد: آزادگان عالم باید در مقابل این ترفند بپاخیزند.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که رویکرد مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره لایحه CFT با توجه به اسناد بالا دستی نظام چیست، گفت: این موضوع تا کنون در هیئت عالی نظارت مجمع بررسی شده و مواردی که مغایر با سیاستهای کلی ابلاغی ، به عنوان اسناد بالادستی، بوده مشخص و به اطلاع مجلس محترم رسانده شده است.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام کفت:اگر مجلس بر مصوبه خود اصرار کند ، موضوع آن گاه برای تشخیص مصلحت به مجمع خواهد آمد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین