|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۲۳۷۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱
طرفداران سپاهان جزو بهترین طرفداران ایران هستند و لایق بهترین اتفاقات هستند و امیدوارم مسئولان شرایط حضور آنها را به خوبی فراهم کنند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: هنوز درباره بازی پرسپولیس چیزی اعلام نشده اما مطمئنم که سازمان لیگ و سعید فتاحی اجازه این کار را نمی‌دهند.

 امیر قلعه‌نویی شامگاه جمعه در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل سایپای البرز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنیم که امروز توانستیم یک پیروزی خیلی خوب به دست آوریم و این پیروزی را به هواداران سپاهان و کارگران فولاد مبارکه تبریک می‌گویم. بازیکنان ما با دل و جان تلاش می‌کنند و امروز توانستیم با یک بازی منطقی و با برنامه بازی کردن، شرایط خوبی رقم زدیم.

وی ادامه داد: مطمئن بودم بازیکنان تلاش می‌کنند که نهایت تلاش خود را به کار گرفتند. سایپا امروز یک موقعیت ۵۰ درصدی هم نداشت و به خاطر این موضوع به بازیکنان تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم سپاهان تصریح کرد: با این حال، به نظرم بازیکنان سپاهان تا حدودی موقعیت‌سوزی کردند اما خوشحالم در ابتدا سه امتیاز را کسب کردیم و در درجه دوم کلین شیت پیام نیازمند و در درجه سوم باید بگویم که گل زدن به تیم خوب سایپا کار سختی نیست و باید به خاطر این موضوع به بازیکنان این تیم تبریک عرض کنیم.

وی پیرامون احتمال برگزاری بازی پرسپولیس و سپاهان در نیم فصل دوم و رفع مشکل محرومیت پرسپولیس برای حضور بازیکنان این تیم در ترکیب ادامه داد: در ابتدا امیدوار هستم که پرسپولیس در بازی فردای خود موفق باشد. البته هنوز هیچ چیز درباره این موضوع به صورت رسمی اعلام نشده اما با شناختی که از سازمان لیگ و سعید فتاحی دارم، باید بگویم که این اتفاق هرگز صورت نمی‌گیرد.

قلعه‌نویی درباره مشکلات حضور هواداران سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان تاکید کرد: کسانی که به استادیوم یادگار امام تبریز رفته‌اند، به خوبی می‌دانند که آنجا شرایط سخت‌تری دارد اما به هر حال هواداران سرمایه‌های فوتبال هستند و باید تلاش کنیم که آنها را جذب و حفظ کنیم. تمام قوانین فیفا برای حفظ سرمایه‌های فوتبال است و مسئولان باید این کار را انجام دهند و امیدوار هستم شهردار اصفهان نیز مشکلات اطراف اصفهان را برطرف کنند.

وی ادامه داد: طرفداران سپاهان جزو بهترین طرفداران ایران هستند و لایق بهترین اتفاقات هستند و امیدوارم مسئولان شرایط حضور آنها را به خوبی فراهم کنند.

سرمربی سپاهان در پاسخ به سئوالی درباره عملکرد کی‌روش استنلی در این مسابقه اضافه کرد: ما یک بازیکن به اسم سپاهان و هوادارانش داریم و همه امروز خوب بودند و نمی‌توانم درباره بازیکن خاصی در این زمینه نام ببرم.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین