|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۲۳۷۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
درحالی که رسانه های سوری شمار تلفات تروریست ها در این حمله را 19 نفر با نام اعلام کرده اند، برخی دیگر از رسانه ها مانند دمشق الان شمار کشته های جیش العزه را 23 نفر ذکر کرد.
    19 عضو گروه تروریستی 'جیش العزه'در عملیات ارتش سوریه در شمال استان حماه به هلاکت رسیدند.

 منابع میدانی جمعه اعلام کردند که نیروهای ارتش سوریه پس از نقض مکرر توافق سوچی توسط تروریست ها، در عملیاتی در شمال حماه به یکی از مواضع آنان حمله کردند.
در این عملیات که در محور شهرک الزلاقیات انجام گرفت، 19 تروریست کشته و خسارت های فراوانی به آنان وارد شده است.

گروه تروریستی 'جیش العزه' بدون اشاره به شمار تلفات خود اعلام کرد که پایگاه نظامی خود را از ارتش سوریه بازپس گرفته است.

درحالی که رسانه های سوری شمار تلفات تروریست ها در این حمله را 19 نفر با نام اعلام کرده اند، برخی دیگر از رسانه ها مانند دمشق الان شمار کشته های جیش العزه را 23 نفر ذکر کرد.

رسانه های نزدیک به تروریست ها نیز از کشته شدن 'راضی رجوب' از فرماندهان این گروه تروریستی نیز خبر دادند.

درگیری ها در این منطقه از پنجشنبه شب آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

تعدادی از گروه های تروریستی از جمله تحریرالشام (جبهه النصره)، جیش العزه و حزب ترکستانی که شامل تروریست های خارجی است، از مرزهای ترکیه وارد شمال سوریه شده اند و در شهرک ها و روستاهای شمال استان حماه حضور دارند.

این تروریست ها علاوه بر حمله به مواضع ارتش سوریه به غیرنظامیان مستقر در این مناطق نیز با انواع موشک و خمپاره حمله می کنند.

شهر حماه از نظر جمعیت چهارمین شهر بزرگ سوریه پس از دمشق، حلب و حمص است که در مرکز کشور سوریه و در کرانه رود 'العاصی' واقع شده و مرکز استان حماه به شمار می رود.

سوریه از اسفندماه 1389 درگیر بحران مورد حمایت برخی کشورهای عربی و غربی با همراهی رژیم صهیونیستی است.

تروریست ها اکنون به خاطر شکست مکرر و سنگین از ارتش سوریه با وجود حمایت های مالی به میزان 440 میلیارد دلار سعی دارند تا برای ادامه دریافت کمک ها حملات خود را در برخی مناطق سوریه به نیروهای این کشور ادامه دهند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین