|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۲۳۴۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
97درصد از شرکت کنندگان درنظرسنجی تلگرامی "انتخاب"، معرفی محمدشریعتمداری بعنوان وزیر کار را "توهین به مردم" تلقی کردند.

در این نظرسنجی که بامداد یکشنبه بر روی کانال تلگرامی "انتخاب" قرار گرفت و شش هزار نفر در آن شرکت کردند.

سایت انتخاب نوشت:پرسش شده بود که "آیا استعفای محمد شریعتمداری از وزارت صنعت پس از رسوایی ثبت سفارش خودرو و ارزبگیران دولتی، نه بدلیل "قبول اشتباهات” بلکه برای "معرفی شدن بعنوان وزیر کار" را توهین به شعور مردم می‌دانید؟ " که 97 درصد تصمیم رییس جمهور در مورد انتخاب شریعتمداری با سوابق پرانتقاد ثبت سفارش خودرو و ماجرای ارزبگیران دولتی را "توهین به مردم" تلقی کرده اند.

نتایج این نظرسنجی آنقدر روشن است که نیازی به پیشنهاد و توصیه رسانه‌ها به جناب رییس جمهور و دولت محترم نیست؛ طبعاً دیگر نه انتخاباتی در کار است که بدنبال رای مردم باشیم و رگ غیرتمان بخاطر توهین به شعورشان، باد کند و نه شاید، اساساً نیازی به حمایت آنان داریم که وزیری، چون شریعتمداری را پس از افتضاح بزرگ در صنعت، فاجعه‌ی بزرگ ثبت سفارش خودرو، ماجرای ارزبگیران دولتی و بی توجهی به دستور صریح رییس جمهور در انتشار اسامی ارزبگیران، حالا به وزارتی مهمتر معرفی می‌کنند؟! آیا این اتفاق، جایزه‌ی هنر‌های جنابشان در تمرد از دستور رییس جمهور است یا غرامت الطاف حضرتشان؟!

اقای دکتر روحانی! شما خود بهتر از نتیجه عبث معرفی شریعتمداری به مجلس و نتیجه رای اعتماد مطلعید؛ پس بیش از این و به بهایی چنین اندک، بر طبل ناامیدی مردم نکوبیم!
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین