|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۹
کد خبر: ۲۳۳۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵
ابطحی اظهارات و موضعگیری‌های شاذ دیگری هم داشت. یکی از تحرکات مؤخر اما پر سر و صدای او در ماجرای افشای تعرض جنسی به یک دختر بچه افغان بود.
ایران نوشت:یک روز پرچم امریکا را در صحن علنی پارلمان آتش می‌زند و یک روز دیگر آیین‌نامه‌ داخلی مجلس را پاره می‌کند؛ فقط کافی است محمدجواد ابطحی نماینده خمینی شهر با لایحه، طرح یا اتفاقی موافق نباشد؛ آنجاست که آداب و رفتار یک پارلمانتاریست را کنار می‌گذارد و جلوی دوربین‌های کاشته در صحن سبز بهارستان مخالفتش را با دست زدن به رفتارهایی از جمله پاره کردن کاغذ نشان می‌دهد.

نام و تصویر او این بار با پاره کردن آیین‌نامه داخلی مجلس در خلال تصویب CFT در رسانه‌ها مطرح شد. حرکتی ناشی از اعتراض که البته معلوم نشد به چه کسی و چه چیزی. هر چند که می‌شد حدس زد چقدر از احتمال تصویب CFT ناخرسند است. محمدجواد ابطحی علاوه بر جنجال‌هایش، به دفاع کماکانش از احمدی‌نژاد نیز معروف است. هر چند بعد از اتمام ریاست جمهوری احمدی‌نژاد، پایداری‌ها ولو در ظاهر راه خود را از رئیس دولت تحت حمایت‌شان جدا کردند، اما او همین یک سال پیش درباره احتمال حضور مجدد احمدی‌نژاد در انتخابات گفته بود: «احمدی‌نژاد در قلوب مؤمنین و مردم جا دارد و البته اشرافی ضد احمدی‌نژاد و دولتش هستند که می‌خواهند بریزند، بپاشند و بخورند... اولویت اول دوستان ما در جبهه پایداری همچنان آقای احمدی‌نژاد است هرچند که برخی از اصولگرایان به دنبال چهره جدید دیگری هستند.»


ابطحی اظهارات و موضعگیری‌های شاذ دیگری هم داشت. یکی از تحرکات مؤخر اما پر سر و صدای او در ماجرای افشای تعرض جنسی به یک دختر بچه افغان بود. او در نامه‌ای خواستار برکناری رئیس اورژانس اجتماعی کشور به دلیل انتشار این خبر شد و نوشت: «اولاً معلوم نیست تجاوز حتمی باشد؛  ثانیاً معلوم نیست انگیزه‌های عامل یا عاملی چه بوده است؛ ثالثاً معلوم نیست تبعه چه کشوری بوده‌اند و رابعاً معلوم نیست چند نفر بوده‌اند.» البته اگر از ماجرای آتش زدن پرچم امریکا در مجلس بعد از خروج ایالت متحده از برجام، بگذریم که ابطحی کار خود را با کار حضرت موسی (ع) مانند دانسته بود«باید سؤال پرسید چرا حضرت موسی گوساله سامری را آتش زد. زیرا این مهم نماد شرک بود.»


 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین