|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۷
کد خبر: ۲۳۳۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۰
نام جولن لوپتگی می‌تواند در بین یکی از بدترین رکوردهای ممکن ثبت شود.
نام جولن لوپتگی می‌تواند در بین یکی از بدترین رکوردهای ممکن ثبت شود.

گل های رئال مادرید خشک شده اند و رئال تحت هدایت لوپتگی ممکن است یک رکورد منفی را در تاریخ این باشگاه ثبت کند.

رئال در ۴ بازی اخیر خود مقابل اتلتیکومادرید، سویا، زسکا مسکو و آلاوز موفق به برد نشده و حتی نتوانسته گلی را در این دیدارها به ثمر برساند. در حقیقت ۴۰۹ دقیقه از آخرین گل رئال مادرید در این فصل می‌گذرد؛ گلی که در پیروزی ۱-۰ کهکشانی ها مقابل اسپانیول توسط مارکو آسنسیو در دقیقه ۴۱ وارد دروازه حریف شد.

بدترین آمار رئال مادرید در گلزنی مربوط به فصل ۸۵-۱۹۸۴ است که رئال مادرید تحت هدایت آمانسیو آمارو و با داشتن بازیکنانی نظیر امیلیو بوتراگوئنو، سانتیانا و خورخه والدانو ۴۹۶ دقیقه را بدون زدن حتی یک گل سپری کرد.

بنابراین رئال لوپتگی برای نرسیدن به آن رکورد ۸۷ دقیقه فرصت دارد و اگر این اتفاق واقعا در بازی بعدی رخ ندهد، لوپتگی باید از سرنوشت خود روی نیمکت هدایت سفیدها نگران شود.

حریف بعدی رئال مادرید لوانته است که با دریافت ۱۴ گل تا به اینجای فصل، سومین خط دفاع ضعیف لالیگا را در اختیار داشته است. لوس بلانکوس در این راه چشم به بازگشت کریم بنزما و گرت بیل به روزهای خوب ابتدای فصل دوخته است. هیچ یک از این بازیکنان از روز یک سپتامبر و برتری ۴-۱ مقابل لگانس در لالیگا گلزنی نکرده اند. بازیکنان تهاجمی دیگر مانند مارکو آسنسیو و ماریانو دیاز نیز در این فصل تنها یک گل به ثمر رسانده اند.

بازیکنان میانی رئال مادرید نظیر لوکا مودریچ، تونی کروس و کاسمیرو هم هنوز گلزنی در این فصل را تجربه نکرده اند. رئال مادرید تا پایان هفته هشتم لالیگا ۱۲ گل به ثمر رسانده که این آمار کمتر از تیم هایی نظیر سلتاویگو و سویا و برابر با تیم هایی مثل سوسیه‌داد و لوانته است./نود
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین