|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۲۳۳۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۰
سایپا به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی و سهمیه آسیایی باید ۵بازی بسیار سخت را پشت سر بگذارد.
 سایپا به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی و سهمیه آسیایی باید ۵بازی بسیار سخت را پشت سر بگذارد.

برای قهرمانی یک تیم در یک تورنمنت علاوه بر تمام فاکتورهای فنی و تکنیکی و تاکتیکی، شانس را هم باید در لیست موردنیاز نوشت. شانسی که گاهی اوقات در زمین به کمک یک تیم می‌آید و گاهی اوقات هم خارج از زمین مثلا در قرعه‌کشی. اهمیت قرعه در موفقیت یا عدم موفقیت یک تیم را هیچ کس نمی‌تواند منکر شود حتی آن مربی یا بازیکنی که بعد از قرعه‌کشی می‌گوید: «ما اگر می‌خواهیم قهرمان شویم نباید قرعه برایمان اهمیتی داشته باشد.»

با وضعیت استقلال و پرسپولیس در این‌جای کار، تیم‌های دیگر شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ برای خود قائل می‌شوند. تیم‌هایی مثل سپاهان با امید بیشتر و سایپا و پدیده با امید کمی کمتر این رویا را دنبال می‌کنند. البته سایپا بعد از گذشت یک ماه سختی که پیش رو دارد شاید بیشتر بتواند در مورد میزان امیدش به رویای قهرمانی فکر کند. سایپا قرار است در این یک ماه ماهی آتشین را پشت سر بگذارد و بعد از آن مشخص می‌شود که آنها این برهه را سالم و سلامت پشت سر گذاشته و همچنان مدعی قهرمانی هستند یا باید برای سهمیه و رده‌های دیگر جدول بجنگند.

این یک ماه سخت با بازی مقابل استقلال در لیگ برتر آغاز می‌شود. دیداری که بعد از آن در جام‌حذفی هم برای علی دایی تکرار می‌شود. بعد از آن نوبت پرسپولیس است تا میهمان دایی و شاگردانش باشند. مربی بعدی که در انتظار دیدار دایی است، امیرقلعه‌نویی خواهد بود آن هم در اصفهان. برای دیدار مقابل صدرنشین فعلی لیگ برتر یعنی پدیده، دایی یک هفته کمی آسانتر را فرصت دارد. البته اگر ماشین‌سازی متحول شده با رضا مهاجری را که از دو بازی آخر، ۴ امتیاز کسب کرده را بتوان حریفی آسان برای سایپا دانست. این ۵ بازی سخت و پی در پی می‌تواند به خوبی عیار تیم دایی را نشان دهد که قرار است یک مدعی قهرمانی باشد یا نه./نود
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین