|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۶
کد خبر: ۲۳۳۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۰
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دایی و خواهرزاده‌ای که اقدام به آدم ربایی منجر به آزار و اذیت دختر 17 ساله‌ای کرده بودند، خبر داد.
 رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دایی و خواهرزاده‌ای که اقدام به آدم ربایی منجر به آزار و اذیت دختر 17 ساله‌ای کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در مورخه 14 شهریور 1397 پرونده ای تحت عنوان فقدان دختری 17 ساله از کلانتری 127 نارمک به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد. پدر و مادر فقدانی در اظهارات خود عنوان کردند:دخترشان در مورخه 12 شهریور 1397 منزل را به مقصد منزل مادربزرگش ترک کرده و تاکنون مراجعه نداشته است. با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی به تحقیق از یکی از دوستان فقدانی پرداختند.

مریم پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی در اظهاراتش بیان داشت: از چندی پیش فقدانی با جوانی بنام مسعود آشنا شده بود تا اینکه در مورخه 13 شهریور1397 .... با لباس های پاره و خونی به منزل ما آمد و البسه اش را در خانه ما تعویض کرد؛ زمانیکه ازوی در خصوص این وضعیت سؤال کردم گفت که دایی مسعود بنام سعید او را مورد ضرب و شتم و آزار و اذیت قرار داده و به همین علت دیگر نمی تواند نزد خانواده اش بازگردد.
با توجه به اظهارات مریم، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی شناسایی متهمین پرونده و بویژه پیدا کردن فقدانی را در دستور کار خود قرار داده و با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی محل سکونت مسعود در شهرستان پاکدشت شدند.
با شناسایی مخفیگاه مسعود در شهرستان پاکدشت ، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی ضمن هماهنگی با شعبه هفتم دادسرای ناحیه 27 تهران و اخذ نیابت قضایی به این شهرستان اعزام و طی یک عملیات ضربتی موفق به دستگیری مسعود و در ادامه سعید ( دایی مسعود ) شدند.
مسعود در تحقیقات اولیه منکر هرگونه اقدام به آدم ربایی و آزار و اذیت فقدانی شد و مدعی شد که در ساعت 17 تاریخ 12 شهریور 1397 فقدانی را ملاقات کرده و در ساعت 21 از هم جدا شدند و دیگر اطلاعی از سرنوشت وی ندارد ؛ همچنین سعید نیز در تحقیقات اولیه مدعی شد که تاکنون با فقدانی ملاقاتی نداشته و او را ندیده است.
همزمان با ادامه تحقیقات از دو متهم دستگیر شده و پس از انجام اقدامات پلیسی ، سرانجام فقدانی در تاریخ 4 مهر 1397 به صورت بلامکان در یکی از پارک های منطقه شرق تهران شناسائی و جهت کشف زوایای پنهان پرونده به پایگاه چهارم منتقل شد.
فقدانی در اظهار خود عنوان داشت : در مورخه 12 شهریور1397 به همراه مسعود و دایی اش سعید با خودروی شخصی به جاجرود رفته بودیم که در آنجا سعید به من حمله ور شد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد ؛ پس از آن در ساعت 21 مرا در سه راه تهرانپارس رها کرد اما بخاطر مشکلات پیش آمده توانایی بازگشتن به منزل را نداشتم و طی این مدت در پارک زندگی می کردم.

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت : با تکمیل پرونده ، متهمین با صدور قرار قانونی روانه زندان شده و پرونده آنها نیز جهت ادامه رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین