|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۲۳۱۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
افرادی که با تحریک دشمنان و به قصد ایجاد نارضایتی از خدمت رسانی کامیون‌ها و تردد آنان در جاده‌ها جلوگیری نمایند در چارچوب قانون برخورد خواهد شد.
 دادستان عمومی و انقلاب شیراز با تاکید براینکه امنیت تردد در تمام جاده‌های فارس برقرار است، گفت: با کسانی‌که به هر شکل مانع خدمات رسانی و جابه جایی بار و کالا شوند، بر اساس قانون برخوردی جدی انجام می شود.

 علی صالحی در این باره افزود: افرادی که با تحریک دشمنان و به قصد ایجاد نارضایتی از خدمت رسانی کامیون‌ها و تردد آنان در جاده‌ها جلوگیری نمایند در چارچوب قانون برخورد خواهد شد.

صالحی با بیان اینکه حساب افراد تحریک کننده با رانندگان خدوم جداست، گفت: برخی افراد معلوم الحال قصد سوء استفاده از مشکلات اقتصادی و ایجاد اخلال در نظم و امنیت عمومی و ایجاد ناامنی در جاده‌های استان دارند که این افراد با نظارت نهادهای امنیتی و انتظامی شناسایی و مطابق با قانون با آنان برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: برخی افراد به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده قصد به حاشیه بردن مطالبات صنفی رانندگان را دارند که لازم است مسئولان اصناف مرتبط  و سندیکاهای حمل و  نقل آگاهی و هوشیاری لازم را به قشر زحمت کش رانندگان بدهند تا مطالبات صنفی رانندگان مورد سوء استفاده عوامل اخلال گر و معاندان نظام  قرار نگیرد.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز از تعیین شعب ویژه‌ای برای رسیدگی به تخلفات این دسته از افراد در دادسراها و محاکم خبر داد و افزود: این افراد با اتهاماتی همچون اخلال در نظم و امنیت عمومی، راه بندان، تخریب عمدی اموال مردم و ایجاد ناامنی در جاده ها و راه های مواصلاتی رو برو می باشند که حتی ممکن است عنوان محارب پیدا کند.

صالحی با بیان اینکه به این اتهامات به صورت فوق‌العاده و خارج از نوبت در دستگاه قضایی استان رسیدگی خواهد شد، از مجازات‌ حبس، شلاق و جریمه و محرومیت های اجتماعی برای دستگیر شدگان و فراخوانان اعتصاب مشابه در خرداد ماه گذشته خبر داد و افزود: در بین این افراد کسانی که اقدام به تخریب اموال برخی کامیون داران کرده بودند ضمن محکومیت در جهت جبران خسارات به مجازات متناسب محکوم شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز همچنین از مردم خواست تا با اعمال نظارت عمومی، افرادی را که با اخلال در نظم، امنیت و تهدید و یا تخریب اموال شخصی رانندگان و کامیون آنان مانع خدمت رسانی و عبور مرور می شوند؛ شناسایی و به مراجع امنیتی، انتظامی و قضایی استان اطلاع دهند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین