|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۲۲۹۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷
بهترین بازیکن بسکتبال آسیا گفت برای درمان پایش باید سه هفته استراحت کند و فیزیوتراپی داشته باشد.
 بهترین بازیکن بسکتبال آسیا گفت برای درمان پایش باید سه هفته استراحت کند و فیزیوتراپی داشته باشد.

به گزارش ایسنا، حامد حدادی ستاره تیم ملی بسکتبال بعد از برد ایران برابر فیلیپین اظهار کرد: با توجه به آسیب دیدگی که دارم باید سه هفته استراحت کنم. امروز هم کنار تیم بودم اما زمانی که بازیکن زیر سبد تیم، پنج خطا شد وارد زمین شدم. دوست داشتم بازی کنم اما آسیب دیدگی‌ام جدی است و فقط آمارم را خراب کردم (با خنده).

بهترین بازیکن آسیا ادامه داد: دوست داشتم بازی کنم اما کشاله رانم پارگی دارد و نتوانستم بازی کنم در فینال بازی‌های آسیایی هم با درد بازی کردم اما برای این بازی خواستم به میدان بروم تا شرایطم را ببینم اما واقعا درد داشتم.

حدادی درباره دیدار با فیلیپین بیان کرد: بازی‌های این مرحله از مسابقات انتخابی حساس‌تر شده است. فیلیپین با این که چند بازیکنش محروم بودند اما باز هم تیم قدرتمندی بود. آنها بازیکنان پیرامونی یکنواختی دارند که محرومیت تاثیری بر کارشان نمی‌گذارد و تنها نبود بلیچ در کارشان تاثیر گذار بود، با این حال خوب بازی کردیم اما با این که من نبودم بچه‌ها خیلی خوب در این بازی برنده شدند. امیدوارم آنها در ژاپن نیز عملکرد خوبی داشته باشند و بتوانند در آن مسابقه نیز برنده شوند.

حدادی در پاسخ به این سوال که آیا به ژاپن نمی‌رود گفت: نمی‌دانم باید پزشک نظر بدهد اما باید درمانم را ادامه بدهم. اگر به ژاپن بروم ۱۰ روز را از دست می‌دهم و این برایم خوب نیست.

او در پاسخ به این سوال که وضعیت قرارداد باشگاهی‌اش چطور است گفت: فعلا درمان پایم برایم اولویت دارد. چند پیشنهاد از چین بود که به توافق نرسیدیم و فعلا خبری نیست.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین