|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۲۲۹۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳
دنیس اکرات، بازیکن ایرانی - آلمانی حاضر در فوتبال اسپانیا، علاقه‌ای به حضور در تیم ملی فوتبال ایران ندارد.
 دنیس اکرات، بازیکن ایرانی - آلمانی حاضر در فوتبال اسپانیا، علاقه‌ای به حضور در تیم ملی فوتبال ایران ندارد.

در تاریخ فوتبال ایران و پس از حضور کارلوس کی روش در تیم ملی، بازیکنان دورگه زیادی به جمع ملی پوشان کشورمان اضافه شدند و برخی از آن‌ها مانند رضا قوچان نژاد، اشکان دژاگه، مهرداد بیت آشور و ... عملکرد مناسبی داشتند و برخی دیگر پس از حضور کوتاه، دیگر رنگ پیراهن تیم ملی را هم ندیدند.
جدیدترین بازیکن دورگه ایرانی فوتبال جهان، دنیس اکرات ۲۱ ساله است. او متولد ۹ ژانویه ۱۹۹۷ در آلمان است و سابقه بازی در تیم‌های کلن و بورسیا مونشن گلادباخ را دارد و در سال ۲۰۱۷ به اسپانیا رفت و به تیم دوم سلتاویگو پیوست.
دنیس از پدر و مادر ایرانی - آلمانی و برای تیم ملی زیر ۱۹ سال آلمان هم یک بازی انجام داده است، اما طبق قوانین فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) او برای تیم بزرگسالان کشوری بازی نکرده و در صورت تمایل می‌توانست به تیم ملی ایران بپیوندد. پس از انتشار گزارشی که از علاقه کی روش به دنیس اکرات برای جایگزینی او در خط حمله به جای سردار آزمون و رضا قوچان نژاد گفته بود، حالا خبر رسیده، او قید حضور در تیم ملی فوتبال ایران را زده است و علاقه دارد در آلمان فوتبال حرفه اش را ادامه دهد.
اکرات در تیم فوتبال سلتاویگو اسپانیا بازی می‌کند و این تیم پس از گذشت ۳ هفته از رقابت‌های لالیگا با کسب ۷ امتیاز پس از بارسلونا و رئال مادرید در رده سوم قرار دارد و باید در چارچوب هفته چهارم به مصاف خیرونا برود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین