|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۲۲۹۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵
مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید محرومیت از لیگ قهرمانان آسیا به خاطر ناقص بودن مدارک در AFC همه تیم‌ها را تهدید می‌کند.
 مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید محرومیت از لیگ قهرمانان آسیا به خاطر ناقص بودن مدارک در AFC همه تیم‌ها را تهدید می‌کند.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا گرشاسبی پس از پیروزی دو بر یک تیمش مقابل نساجی قائمشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار پرسپولیس مقابل الدحیل قطر در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: ما در این بازی احتیاط کردیم چراکه نیروی زیادی برای بازی دادن نداریم. باید کار را با بازیکنان محدودی که در اختیار داریم، ادامه دهیم. بازیکنان تلاش زیادی کردند اما چند موقعیت صد درصد را هم تبدیل به گل نکردند.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چه اقدامی برای پرداخت طلب علی دایی انجام شده چراکه او به شدت از دست مدیران پرسپولیس ناراحت است، گفت: در این باره صحبت نمی‌کنم تا پرونده AFC ما به پایان برسد.

او در واکنش به این سوال که احتمال دارد پرسپولیس به خاطر پرونده‌های مالی از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم شود، خاطرنشان کرد: همه ما در خطر هستیم. چیزی مشخص نیست.

گرشاسبی با انتقاد از اعلام پنج دقیقه وقت اضافه توسط رضا کرمانشاهی در اواخر بازی گفت: در بازی‌هایی که به دلیل گرما چندین بار بازی متوقف می‌شود و هواداران با پرتاب سنگ مخل روند بازی می‌شوند چهار دقیقه وقت اضافه گرفته می‌شود اما امروز که مشکلی وجود نداشت، پنج دقیقه گرفتند.

او هدف تیمش در دیدار با الدحیل قطر را ارائه بازی زیبا و باغیرت عنوان کرد.

مدیرعامل پرسپولیس همچنین خاطرنشان کرد که تمام مدارک لازم برای حل مشکل تیمش در AFC را تحویل فدراسیون فوتبال دادند و به زودی نتیجه اعلام می‌شود.

گرشاسبی در پایان در پاسخ به این سوال که امشب جلسه‌ای میان مدیران و مربی باشگاه پرسپولیس برگزار می‌شود، گفت: امشب هیچ جلسه‌ای نداریم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین