|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۲۲۶۸۳۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵
معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اعلام تخصیص ۲۷ مرکز موقت عرضه دام در روز عرفه و عید قربان گفت: قیمت مصوب عرضه دام ۲۴ هزار و۸۰۰ تومان تعیین شده است.
 معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اعلام تخصیص ۲۷ مرکز موقت عرضه دام در روز عرفه و عید قربان گفت: قیمت مصوب عرضه دام ۲۴ هزار و۸۰۰ تومان تعیین شده است.

مجتبی یزدانی در بازدید از مراکز عرضه بهداشتی دام زنده شهرداری تهران در روز عید قربان با بیان اینکه ۳ ماه جلسات مختلف برای هماهنگی برپایی مراکز موقت عرضه دام بهداشتی میان دستگاه های متولی برگزار شد، گفت: شهرداری، سازمان دامپزشکی، دادسرای پزشکی، معاونت دادستانی تهران و نیروی انتظامی از جمله این دستگاه های متولی بودند.

وی در خصوص اینکه امسال ۲۲ مرکز موقت در مناطق ۲۲ گانه علاوه بر ۳ مرکز ثابتی که در طول سال به خدمت رسانی مشغولند ایجاد شد، افزود: در مناطق ۲ و ۱۸ تهران ۲ مرکز موقت ایجاد شد که در نهایت ۲۷ مرکز در نقاط مختلف پایتخت به عرضه دام بهراشتی در روزهای عرفه و عید قربان می پردازند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به استقبال گسترده شهروندان از این مراکز تصریح کرد: ۳۰ هزار رأس دام در این ۲ روز ذبح و توزیع می شود که این دام ها با همکاری استانداری تهران از طریق امور عشایر تامین شده است.

یزدانی با بیان اینکه شهرداری تهران بودجه تمام هماهنگی ها را تامین کرده است، یادآور شد: در خصوص قیمت عرضه دام در این مراکز کارگروهی تشکیل و سازمان دامپزشکی، جهادکشاورزی و اتحادیه به همراه شهرداری قیمت عرضه دام را تعیین کردند.

وی ادامه داد: حداکثر قیمت توزیع دام در این مراکز ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان است که برخی از غرفه ها به دلیل رقابت تخفیفات ویژه ای برای فروش دام به متقاضیان می دهند.

بر اساس گزارش شهرنوشت، معاون شهردار تهران با اشاره به تخلفات احتمالی گفت: بازرسانی از مناطق ۲۲ گانه، معاونت بازرسی سازمان خدمات شهری و شهرداری تهران در تمامی مراکز مستقر هستند و این در حالی است که بازرسان سازمان دامپزشکی نیز در مراکز حضور دارند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین