|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۲۲۶۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان مورد بسیار خوبی است که در آن به تمامی ابعاد کودک آزاری پرداخته و تکلیف قوه قضاییه و قوه مجریه را در رسیدگی به این موضوع مشخص کرده است.
  معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: برای جلوگیری از کودک آزاری و مجازات کسانی که اقدام به این کار می کنند لایحه ای با نام 'حمایت از کودکان و نوجوانان' تدوین شده که به زودی از سوی شورای نگهبان ابلاغ می شود.

معصومه ابتکار روز یکشنبه در حاشیه شرکت در نشست امکانسنجی برابری دیه زن و مرد در مشهد  افزود: این لایحه اخیرا توسط دولت تصویب شد و در مجلس شورای اسلامی نیز به تایید نمایندگان رسید.

وی ادامه داد: لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان مورد بسیار خوبی است که در آن به تمامی ابعاد کودک آزاری پرداخته و تکلیف قوه قضاییه و قوه مجریه را در رسیدگی به این موضوع مشخص کرده است.

معاون رئیس جمهوری اظهار داشت: این لایحه علاوه بر کودک آزاری به مسائل مربوط به خشونت، تعرض و قاچاق کودکان نیز پرداخته و مسئولیت قوا را در این زمینه تعیین کرده است.

شرکت در نشست شورای فقهی حقوقی با موضوع امکانسنجی برابری دیه زن و مرد، بازدید از آرمگاه فردوسی، بازدید از بند نسوان زندان مشهد و حضور در ششمین نشست کشوری دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان دادگستریهای کشور از برنامه های سفر یک روزه ابتکار به مشهد هستند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین