|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۳
کد خبر: ۲۲۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹
سخنگوی سازمان آتنش نشانی از حریق برجی در شهرک راه آهن خبر داد و گفت: آتش نشانان مشغول تخلیه و انتقال افراد ساختمان به مکان امن هستند.
 سخنگوی سازمان آتنش نشانی از حریق برجی در شهرک راه آهن خبر داد و گفت: آتش نشانان مشغول تخلیه و انتقال افراد ساختمان به مکان امن هستند.

جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۵:۲۵ آتش سوزی در یک برج‌ در شهرک راه آهن اعلام شد که آتش نشانان ۵ ایستگاه به محل اعزام شده‌اند.

وی افزود: آتش‌نشانان علاوه بر انجام عملیات اطفاء مشغول تخلیه و انتقال افراد ساختمان به مکان امن هستند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: اطلاعات تکمیلی در مورد این حادثه اعلام خواهد شد.

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور نیز به ایسنا اعلام کرد: حریق در برج پارامیس شهرک راه آهن تهران که 20 طبقه است رخ داده و چهار آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس در محل حادثه حضور پیدا کردند. تا کنون در این حادثه 24 نفر در محل درمان شدند.

به گزارش ایسنا، همچنین روابط عمومی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیز اعلام کرده است که بنا به درخواست آتش نشانی 10 تیم متشکل از 20 امدادگر جهت پشتیبانی و تخلیه اضطراری برج به محل حادثه اعزام شده‌اند و بنا بر گزارش رسیده حریق و دود چهار طبقه از برج را فرا گرفته است.

تکمیلی/

 سخنگوی سازمان اورژانس کشور اعلام کرد که در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در شهرک راه‌آهن تهران، ۶۰ تن مصدوم شدند که ۱۰ نفر آن‌ها برای دریافت خدمات درمانی بیشتر به بیمارستان منتقل شدند.

مجتبی خالدی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد آخرین آمار مصدومان آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در شهرک راه‌آهن تهران، اظهار کرد: پس از اعلام حادثه بلافاصله نیروهای اورژانس به محل اعزام شدند و در نهایت شمار مصدومین حادثه به ۶۰ تن رسید.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور اضافه کرد: از میان این مصدومان ۱۰ تن به بیمارستان منتقل شدند که دو تن از آن‌ها کودک بودند و سایر افراد در محل درمان شدند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین