|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۲۲۲۵۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
سرمربی بعدی ما فوتبال الجزایر را می شناسد و باید تاکید کنم که به خوبی زبان فرانسوی هم صحبت می کند. البته نه اینکه حتما فرانسوی باشد ولی زبان و فرهنگ ما را می شناسد.
رئیس فدراسیون فوتبال الجزایر به حضور کارلوس کی روش در تیم ملی این کشور واکنش نشان داد و این شایعه را تکذیب کرد.

به نقل از بی بی سی اسپورت، بعد از برکناری رباح ماجر از هدایت تیم ملی الجزایر، گزینه های زیادی برای حضور روی نیمکت تیم ملی این کشور مطرح شده است که نام کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی ایران و وحید هلیل هودزیچ سرمربی سابق تیم ملی ژاپن نیز در بین آن دیده می شود.

خیر الدین زچی فدراسیون فوتبال الجزایر اعلام کرد: ما با دو مربی در حال مذاکره هستیم. من همینجا تاکید می کنم که وحید هلیل هودزیچ به تیم ملی الجزایر باز نخواهد گذشت و ارو رنار نیز در بین گزینه ما نیست. درباره کارلوس کی روش هم باید بگویم که من هیچ مذاکره ای با این مربی نداشتم و نمی دانم چه کسی با او گفت و گو کرده است.

او در ادامه گفت: سرمربی بعدی ما فوتبال الجزایر را می شناسد و باید تاکید کنم که به خوبی زبان فرانسوی هم صحبت می کند. البته نه اینکه حتما فرانسوی باشد ولی زبان و فرهنگ ما را می شناسد.

الجزایر با وجود سعود به دو جام جهانی ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴، نتوانست به جام جهانی ۲۰۱۸ صعود کند و این کشور شمال آفریقا در جام جهانی روسیه غایب بود. این تیم در سال ۲۰۱۴ توانست از گروه خود در جام جهانی صعود کند ولی با شکست برابر آلمان حذف شود.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین