|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۴:۵۱
کد خبر: ۲۲۱۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱
پس از بررسی های صورت گرفته، سهل انگاری معاون آموزش ابتدایی و مسئول ارزیابی عملکرد شهرستان محرز و مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران حکم عزل آنان را صادر کرد.
 دو مسئول آموزش و پرورش یکی از شهرستان های استان تهران به دلیل تخلف در ثبت نام دانش آموزان عزل شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در پی بازدید سرزده «عبدالرضا فولادوند» مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از برخی مدارس یکی از شهرستان ها وی با تخلف ثبت نامی و دریافت وجه غیرمعمول از اولیای دانش آموزان مواجه شد.

پس از بررسی های صورت گرفته، سهل انگاری معاون آموزش ابتدایی و مسئول ارزیابی عملکرد شهرستان محرز و مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران حکم عزل آنان را صادر کرد.

در این گزارش به نام شهرستان هایی که دو مدیر آموزش و پرورش آن عزل شده اند اشاره ای نشده است.

گزارش مذکور به نقل از فولادوند حاکیست: در رسیدگی به تخلفات ثبت نامی و احقاق حقوق شهروندان تحت هیچ شرایطی با متخلفان مماشات نخواهد شد.

در استان تهران دو میلیون و 100هزار دانش آموز در بیش از 6هزار مدرسه تحصیل می کنند؛ آمار دانش آموزان شهرستان های این استان 950هزار نفر است.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش امروز اعلام کرد که با توجه به فصل ثبت‌نام مدارس تیم 60 نفره برای نظارت بر صحت فرایند ثبت‌نام دانش آموزان در سطح استان‌ها به مناطق مختلف اعزام شده اند.

«علیرضا کمرئی» با اشاره به ارسال بخشنامه اجرایی تشکیل ستادهای نظارت بر حقوق والدین و دانش آموزان گفت: از تمامی مدیران مدارس و ادارات انتظار داریم در راستای عمل به مفاد این دستورالعمل از هرگونه اقدامی که سبب تضعیف حقوق والدین و دانش آموزان می‌شود و بدبینی، سوء ظن و بی‌اعتمادی مردم به‌ نظام آموزشی را ایجاد یا گسترش می‌دهد، جلوگیری کنند.

اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش 19 تیرماه امسال با ارسال دستورالعمل اجرایی تشکیل ستادهای نظارت بر حقوق والدین و دانش آموزان به مدارس بر توجه به شرایط اقتصادی جامعه و لزوم رعایت حقوق شهروندی و نظارت بیشتر بر فرایند ثبت‌نام تأکید کرده بود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین