|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۰
کد خبر: ۲۲۱۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ضمن ابراز امیدواری برای قهرمانی تیم ملی کشورش در جام جهانی می‌گوید که از اردوی پرسپولیس در کرواسی راضی است.
 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ضمن ابراز امیدواری برای قهرمانی تیم ملی کشورش در جام جهانی می‌گوید که از اردوی پرسپولیس در کرواسی راضی است.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز این تیم گفت: قبل از هر چیز مایلم به تیم ملی کشورم تبریک بگویم که به فینال جام جهانی راه پیدا کرده است. به عنوان یک هوادار دوست دارم که کرواسی قهرمان جهان شود.

او ادامه داد:‌ از اردوی پرسپولیس در کرواسی بسیار راضی هستم چون شرایط خیلی خوبی برای تمرین داشتیم. چهار بازی تدارکاتی برگزار کردیم هیچ تغییری در برنامه‌ای که از قبل داشتم ایجاد نکردم. خوشبختانه همه بازیکنان‌مان سالم و سلامت هستند به جز خلیل‌زاده که مشکلی در گردنش دارد. می‌بینید که همه صحیح و سالم در حال تمرین کردن هستند. ما یک فاز آماده‌سازی در واراژدین را تمام کردیم و الان در فاز سوم آماده‌سازی برای لیگ برتر هستیم.

او درباره این که آیا ترکیب تیمش در لیگ برتر مشخص شده است یا خیر گفت: درصد بالایی از ترکیب تیم مشخص شده است.

برانکو همچنین درباره شرایط بیرانوند و امیری هم اظهار کرد: قرارداد امیری با ما تمام شده و باشگاه تمایل دارد با او تمدید کند اما بیرانوند با باشگاه قرارداد دارد و نمی‌دانم چرا به تمرین نیامده است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا او با جدایی بیرانوند که چند پیشنهاد از کشورهای اروپایی دارد، موافق است، گفت: من هم چند پیشنهاد دارم اما الان در تمرین هستم. مشکل چیست؟ من با رفتن بیرانوند موافق نیستم اما این مساله به باشگاه مربوط است.

او در مورد برگزاری سوپرجام هم گفت: این مساله مربوط به باشگاه استقلال است و فدراسیون باید در این مورد تصمیم‌گیری کند.

برانکو در پاسخ به این پرسش که چرا به برنامه عادل فردوسی‌پور نرفته است گفت: آیا می‌بینید من الان کجا هستم؟ امروز تمرین پرسپولیس است. تمرین برای من مهم‌تر است. اگر برایم مهم بود که بازی را تفسیر کنم به روسیه می‌رفتم. چرا فکر می‌کنید این موضوع آنقدر مهم است که من به آن برنامه بروم؟ من یک هوادار هستم. وقت ندارم و نمی‌توانم هم اینجا باشم هم در تلویزیون.

برانکو در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه‌های تیم ملی را به شما اطلاع داده‌اند یا نه، گفت: نه، برنامه‌ای نداریم. در حال حاضر مهم‌ترین برنامه ما لیگ قهرمانان آسیا است چرا که در آنجا برای شکست هیچ جای جبرانی وجود ندارد.

او ادامه داد: این که سید جلال گفته است بعضی‌ها می‌خواهند مردم را فریب بدهند و ما نمی‌توانیم از بازیکنانمان تا نیم فصل دوم استفاده کنیم حرف کاملا درستی است. کار ما نسبت به بقیه تیم‌ها سخت‌تر است چون نمی‌توانیم از بازیکنانی که جذب کردیم در نیم فصل اول استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولس با بیان این که از قرارداد طارمی با باشگاه پرسپولیس فقط ۴چهار ماه باقی مانده است که ما به نوعی با خروج او از باشگاه موافقت کردیم اما شرایط بیرانوند متفاوت است. خود طارمی کتبا نوشت و امضا کرد که دوست ندارد در پرسپولیس بماند. به خاطر همین باشگاه با رفتن او موافقت کرد. من برای اردوی کرواسی به بیرانوند و امیری استراحت داده بودم. بیرانوند از امروز باید در تمرین‌ها شرکت می‌کرد.

سرمربی کروات پرسپولیس در پایان اظهار کرد: جوکوویچ اهل صربستان است اما ما در فینال ویمبلدون برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم و امیدواریم که قهرمان شود همان طور که او از تیم ملی کرواسی حمایت می‌کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین