|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۲۱۷۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
با توجه به آغاز تعطیلات عیدفطر پیش‌بینی می‌شود از ظهر امروز بار ترافیکی در محورهای مرکزی و خروجی پایتخت افزایش یابد که در همین راستا عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در آماده باش هستند.
 رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از احتمال افزایش بار ترافیکی در محورهای خروجی تهران از عصر امروز خبر داد.

سرهنگ محمد رازقی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت ترافیکی معابر پایتخت در آخرین روز کاری ماه مبارک رمضان اظهارکرد: با توجه به عدم اجرای طرح ترافیک در روز پنجشنبه شاهد افزایش نسبی حجم خودروها در معابر مرکزی شهر هستیم.

وی با اشاره به تعطیلات پیش رو اظهارکرد: با توجه به آغاز تعطیلات عیدفطر پیش‌بینی می‌شود از ظهر امروز بار ترافیکی در محورهای مرکزی و خروجی پایتخت افزایش یابد که در همین راستا عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در آماده باش هستند.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین از افزایش بار ترافیکی در حوالی پارک ها و تفرجگاه های تهران خبر داد و گفت: طبق پیش بینی ما از ابتدای شب بار ترافیکی پرحجم در اطراف مراکزی همچون پارک آب و آتش، پارک طالقانی، پارک ارم، دربند، درکه، پارک ملت، پارک نهج الابلاغه و ... خواهیم بود که لازم است رانندگان با مأموران پلیس همکاری داشته باشند.

رازقی همچنین درباره تمهیدات ترافیکی پلیس در اطراف محل های نمایش بازی های جام جهانی، اظهارکرد: در این خصوص نیز آمادگی وجود داشته و در صورت نیاز عوامل راهور نسبت به روانسازی ترافیکی در اطراف این محلها اقدام خواهند کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین