|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۲۱۷۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۰
عامل جنایت در یک مرغداری صنعتی در آبیک قزوین، جوان ۲۳ ساله‌ای بود که با شلیک سلاح شکاری به زندگی مهندس ۵۰ ساله پایان داد.
 عامل جنایت در یک مرغداری صنعتی در آبیک قزوین، جوان ۲۳ ساله‌ای بود که با شلیک سلاح شکاری به زندگی مهندس ۵۰ ساله پایان داد.
شامگاه 12خرداد امسال مأموران پلیس شهرستان آبیک قزوین در جریان تیراندازی خونین در یک مرغداری صنعتی در منطقه خاکعلی قرار گرفتند و راهی محل حادثه شدند. بررسی‌های اولیه از این حکایت داشت که مهندس 50ساله‌ای به‌نام حسین به ضرب گلوله شکاری به‌شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شده است.
درحالی‌که تلاش پزشکان برای نجات جان مهندس میانسال ادامه داشت، بررسی‌ها برای شناسایی ضارب شروع و مشخص شد که او پسر 23ساله یکی از کارگران مرغداری بود که خودش هم در قسمت دیگری از مرغداری در حال کار بود. بررسی‌ها نشان می‌داد که او پس از شلیک خونین متواری شده است که مأموران با شناسایی موقعیت او در خانه‌های سازمانی مرغداری، راهی آنجا شدند و وی را که قصد فرار داشت دستگیر کردند. در ادامه سلاح شکاری نیز که متهم در خانه یکی از اقوامش پنهان کرده بود کشف شد.
درحالی‌که چند ساعت از این حادثه می‌گذشت، از بیمارستان خبر رسید که مهندس میانسال بر اثر شدت خونریزی جانش را از دست داده و به این ترتیب پرونده رنگ و بوی جنایی گرفت.
برادر مقتول در گفت‌وگو با همشهری گفت: در تحقیقات انجام‌شده و بررسی تصاویر ضبط‌شده در دوربین‌های مداربسته مشخص شد که روز حادثه، حدود ساعت 8بعدازظهر، درحالی‌که برادرم در حال استراحت بود، قاتل که یک قبضه سلاح شکاری در دست داشت وارد مرغداری شد و یکراست به محلی رفت که برادرم در حال استراحت بود.
او سپس با قنداق اسلحه ضربه‌ای به شیشه زد و وقتی برادرم از جایش بلند شد، به طرفش شلیک و از آنجا فرار کرد. وی ادامه داد: حدود ساعت 10شب بود که من در جریان حادثه قرار گرفتم. از بیمارستان شهیدرجایی قزوین تماس گرفتند و گفتند برادرم در آنجا بستری است. به سرعت راهی بیمارستان شدم و وقتی رسیدم او هنوز زنده بود.
در آنجا متوجه شدم که آن روز برادرم کاری را به پدر قاتل که کارگر مرغداری بود، سپرده بود اما او آن را انجام نداده بود. برادرم هم به او گفته بود که ما برای کار کردن آمده‌ایم اما این مرد عصبانی شده بود. هر چند در آن لحظه ماجرا تمام‌شده بود اما ظاهرا پسر آن کارگر که توسط فرد دیگری تحریک شده بود تصمیم به انتقام‌جویی گرفته و دست به این جنایت زده بود.
برادر مقتول گفت: برادرم یک دختر و یک پسر داشت و فرزند سوم آنها نیز قرار است چند ‌ماه دیگر به دنیا بیاید که این اتفاق رخ داد. او از اول خرداد در مرغداری موردنظر استخدام شده بود و به‌گفته خودش قاتل را تا حالا ندیده بود. حالا تنها خواسته ما محاکمه و مجازات هر چه زودتر قاتل است. براساس این گزارش، پرونده این جنایت در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین