|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۱
کد خبر: ۲۱۷۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۰
بر اساس تصمیم گیری های انجام شده ساعت کار دستگاه های اجرایی سیستان و بلوچستان تغییر کرده و از فردا /چهارشنبه/ با برنامه جدید اجرایی می شود.
 بر اساس تصمیم گیری های انجام شده ساعت کار دستگاه های اجرایی سیستان و بلوچستان تغییر کرده و از فردا /چهارشنبه/ با برنامه جدید اجرایی می شود.

بر اساس ابلاغیه معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، مصوبه هیات دولت و تصمیمات اخذ شده در نشست شورای تامین استان، با هدف ضرورت صرفه جویی و مدیریت مصرف برق، ساعت کار اداری دستگاه های اجرایی استان از روز چهارشنبه /٢٣ خرداد ١٣٩٧/ تا اطلاع ثانوی با تغییر همراه است.

بر اساس این گزارش، کارکنان دستگاههای اجرایی باید روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ٦ تا ١٣ و روزهای پنجشنبه از ساعت ٦ تا ١٢ با حضور در ادارات خود به خدمات رسانی به مردم و انجام وظایف محوله بپردازند.

در ادامه این گزارش آمده است: ساعات کار شهرداری ها، بیمارستان ها، بانک ها، مراکز درمانی، امداد رسانی و شرکت های خدمات رسان تغییری نخواهد کرد.

در این گزارش آمده است: تعیین ساعات کار بانک ها بر اساس تصمیمات شورای سیاستگذاری بانک ها و تعیین ساعات کار دانشگاه ها بر اساس تصمیمات هیات امنای دانشگاه هاست.

استان سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومترمربع (معادل 5/11 درصد مساحت کشور) بر اساس سرشماری نفوس و مسکن سال 95 با 19 شهرستان افزون بر 2 میلیون و 775 هزار نفر جمعیت دارد.

این استان با توجه به موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در اقلیم خشک و کویری در تابستان با هوایی گرم رو به روست که بعضا دمای هوای برخی نقاط آن تا بیش از 50 درجه سانتیگراد می رسد.

به گفته یکی از مسئولان شرکت برق پیک مصرف برق در استان از ساعت 13 تا 16 است و ادارات دولتی نیز مصرف بالایی دارند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین