|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۲۱۴۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲
طلا امروز در شرایطی با کاهش قیمت مواجه بود که قیمت سکه‌ افزایش یافت.
 طلا امروز در شرایطی با کاهش قیمت مواجه بود که قیمت سکه‌ افزایش یافت.

عضو هیات رئیسه اتحادیه طلافروشان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز قیمت طلای جهانی با کاهش مواجه شده و بر همین اساس قیمت طلا در بازار نیز کاهش یافته است.

محمدکشتی‌آرای در عین حال از افزایش قیمت سکه به دلیل بالارفتن تقاضا خبر داد و افزود: از صبح امروز قیمت هر سکه از یک میلیون و ۹۰۵ هزار تومان به یک میلیون و ۹۳۶ هزار تومان رسیده و حدود ۳۰ هزار تومان افزایش داشته است.

وی درباره وضعیت طلا و سکه در روزهای آتی افزود: با توجه به فرارسیدن ماه رمضان نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی از وضعیت بازار سکه و طلا داشت اما خوش‌بینانه آن است که قیمت‌ها در حد فعلی باقی بماند.

کشتی‌آرای همچنین یادآور شد: قیمت هر گرم طلا در روز چهارشنبه این هفته از ۱۸۸ هزار و ۷۰۰ تومان به ۱۸۵ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده و ۳۰۰۰ تومان کاهش داشته است.

این عضو اتحادیه‌طلافروشان همچنین به اعلام قیمت سکه و طلا پرداخت و اظهار کرد: هر اونس طلای جهانی امروز قیمتی معادل ۱۲۸۸ دلار داشته است و نیم‌سکه با قیمت ۹۶۱ هزار تومان، ربع سکه ۵۶۱ هزار تومان، سکه گرمی ۳۵۲ هزار تومان به فروش رسیده‌اند. همچنین قیمت هر مثقال طلا امروز ۸۰۳ هزار و ۵۰۰ تومان بوده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین