|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۰
کد خبر: ۲۰۹۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح، سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌های کشور، مقرر شد در این ساعات، در جهت حفظ ایمنی پروازها در فرودگاه‌های امام‌خمینی، مهرآباد و فرودگاه پیام، هیچ پروازی انجام نشود.
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: همزمان با روز ارتش ( ۲۹ فروردین) پرواز فرودگاه‌های استان تهران از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۱:۳۰ انجام نمی‌شود.

 رضا جعفرزاده اظهار کرد: به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح، سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌های کشور، مقرر شد در این ساعات، در جهت حفظ ایمنی پروازها در فرودگاه‌های امام‌خمینی، مهرآباد و فرودگاه پیام، هیچ پروازی انجام نشود.

وی تصریح کرد: پیش از این با صدور اطلاعیه هوانوردی (نوتام) به همه شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شده ‌است که در این ساعات پروازی انجام نخواهد شد.

وی گفت: تمامی ایرلاین‌های داخلی و خارجی موظفند برنامه پروازی خود را متناسب با ساعات مذکور تنظیم کرده و به مسافران خود اطلاع دقیق به عمل آورند.

جعفرزاده یادآور شد: همچنین مسافران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر برای پروازهای فرودگاه مهرآباد با شماره تلفن 199 و پروازهای فرودگاه امام‌خمینی با شماره تلفن 096330 تماس بگیرند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین