|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۲۰۷۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
رئیس‌جمهور در نخستین روز از سال 1397 هجری شمسی و در راستای شعار حمایت از کالای ایرانی با حضور در مجموعه داروسازی تهران شیمی، خط تولید جامدات و آزمایشگاه مرجع این شرکت را افتتاح کرد
رئیس‌جمهور در نخستین روز از سال 1397 هجری شمسی و در راستای شعار حمایت از کالای ایرانی با حضور در مجموعه داروسازی تهران شیمی، خط تولید جامدات و آزمایشگاه مرجع این شرکت را افتتاح کرد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «تدبیر و امید»؛  حجت الاسلام حسن روحانی در حاشیه بازدید از آزمایشگاه مرجع شرکت داروسازی تهران شیمی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک سال جدید افزود: امیدوارم که سال پربرکتی برای مردم ایران باشد و شاهد تحول و پیشرفت مثبت در زندگی مردم و رونق اقتصادی و اشتغال جوانان در بخش های اجتماعی و فرهنگی باشیم.

وی افزود: در بازدید از این شرکت داروسازی مشخص شد که این شرکت با استانداردهای جهانی مطابقت دارد و این مهم است که داروهای ما در کشورهای دیگر صادر شود.وقتی محصول در مسیر درست رقابت قرار می گیرد که صادراتی باشد و اگر بتوانیم بازارهای دنیا را فتح کنیم معنی آن این است که کیفیت و قیمت داروهای ما رقابتی شده است. اگر نمی توانیم ورود کنیم اشکال را باید رفع کرد.

اهم اظهارات روحانی به شرح زیر است:

* شرکت داروسازی تهران شیمی مجهز به آزمایشگاه های خوبی است و در بخش تحقیق و توسعه تلاش های خوبی انجام می شود و مرکز خصوصی توانمند می تواند در سطح منطقه و جهان حرف بزند که برای کشور افتخار است.دولت به همه بخش های خصوصی که در زمینه تولید خصوصا آنجایی که دانش بنیان است توجه دارد. درست است که در این گونه شرکت ها دست فعال است ولی بیشتر نیروی مغز و دانش و تخصص است که می تواند کار را پیش ببرد. در پیام نوروزی از همه کارآفرینان و سرمایه داران داخلی و خارجی خواهش کردم که سرمایه خود را بیاورند و نیروهایی که دانش پژوه هستند از تخصص خود استفاده کنند.

* مشکلات جوانان امروز از اساسی ترین مسائل ما است. این جوانان هستند که باید کشور را بسازند و ما باید به خواست و نیاز و آینده جوانان توجه داشته باشیم. مدیران ما در سنینی هستند که آینده رو به روی خود را در زندگی ممکن است نبینند بنابراین باید جوانان را برای نسل های بعد آماده کنیم و مدیریت و برنامه ریزی به گونه ای باشد که نسل جوان احساس کند که آزادی بیشتری دارد و شرایط برایش مهیاست و اشتغال آبرومند و آزادی های لازم و قدرت ارتباط با جهان را دارد و با تحولات جهانی در تماس باشد.

* اقدامات دولت یازدهم و دوازدهم این بود که حق ارتباط با دنیا را تثبیت کند. همه باید بتوانند با وسیله ساده و آسان و تلفن همراه با دیگران، دنیا و دانشگاه ها در تماس باشند چرا که حق ارتباط و اطلاع باعث می شود دانش و اطلاعات به روز باشد و بتوانیم نظارت خوب در کشور داشته باشیم. امیدوارم در سال 97 شفافیت و مبارزه با فساد بیشتر باشد. همه در سایه خداوند در امان باشند. پیشرفت اقتصادی و فرهنگ باز و رابطه بهتر با جهان در این سال با کمک همه صورت بگیرد چرا که هرجا باهم بودیم پیروز شدیم.

* در بازدید اورژانس دیدیم که موتورسیکلت ها فعال شدند و این با اهمیت و ارزشمند است. چرا که افرادی که کمک می خواهند و ممکن است آمبولانس دیرتر برسد موتورسیکلت ها می توانند با داشتن تجهیزات لازم اقدامات اولیه را انجام دهند.پایگاههای اورژانس مجهز به بالگرد با افراد کارآزموده هستند که در شرایط مختلف برای امداد و نجات تلاش می کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین