|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۲۰۶۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
در تکمیل تحقیقات در کمتر از 24 ساعت، محل اختفای آدم رباها مشخص و در عملیاتی فرد ربوده شده، آزاد و یکی از عاملان اصلی آدم ربایی در محل دستگیر و از او یک قبضه سلاح گرم کشف شد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: اعضای باند آدم ربایی در ساوه با تلاش عوامل انتظامی در کمتر از 24 ساعت دستگیر شدند.

سردار کیومرث عزیزی گفت:‌ در ساعات پایانی شب بیستم اسفند ماه گزارشی در خصوص آدم ربایی فردی به مرکز فوریت های پلیس 110 شهرستان ساوه اعلام شد و بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده از خانواده فرد ربوده شده مشخص شد، افرادی ناشناس در تماس تلفنی با آنان در قبال آزادی این فرد، تقاضای مبالغ بسیار زیادی وجه نقد داشته اند.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: با آغاز تحقیقات تخصصی از سوی کارآگاهان پلیس، خودروی فرد ربوده شده که در یکی از خیابان های شهرستان ساوه رها شده بود کشف شد و در بررسی های علمی و تخصصی که با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان انجام پذیرفت، سرنخ هایی از حضور آدم رباها در یکی از روستاهای این شهرستان به دست آمد.

سردار عزیزی ادامه داد: در تکمیل تحقیقات در کمتر از 24 ساعت، محل اختفای آدم رباها مشخص و در عملیاتی فرد ربوده شده، آزاد و یکی از عاملان اصلی آدم ربایی در محل دستگیر و از او یک قبضه سلاح گرم کشف شد.

وی اضافه کرد:‌ با ادامه تحقیقات دو نفر دیگر از همدستان این فرد نیز طی عملیات هایی جداگانه دستگیر و دو دستگاه خودروی سواری نیز از آنان توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با تاکید بر قاطعیت پلیس در برخورد با عاملان بر هم زدن نظم و امنیت اجتماعی اظهار کرد:‌در بازجویی های انجام شده از افراد دستگیر شده،‌ نامبردگان به جرم خود به منظور دریافت وجه از خانواده فرد ربوده شده اعتراف کردند و سرانجام با تکمیل تحقیقات به مرجع قضایی معرفی شدند.

در سال جاری حدود 32 هزار مجرم در استان مرکزی دستگیر شدند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین