|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۵۲
کد خبر: ۲۰۶۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
راه شهید یعنی خدمت به مردم و استقرار امنیت. نیروی انتظامی با روحیه جهادی و اقتدار در مقابل هر گونه بی‌نظمی حضور دارد و مردم شهیدپرور نیز فرزندان خود را در نیروی انتظامی همیشه مورد توجه قرار داده‌اند.
فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی با هر گروهی که بخواهد نظم و امنیت را در اقصی نقاط کشور بر هم بزند با اقتدار برخورد می‌کند.

 سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم تجلیل از خانواده شهدا در روز گرامیداشت شهید در جمع خبرنگاران گفت:‌ امروز 22 اسفندماه روز شهید و شهدا نامگذاری شده و ما به یاد همه شهیدان عرصه نظم و امنیت، مدافعان حرم، شهدای دفاع مقدس و شهیدانی که در حادثه اخیر به شهادت رسیدند امروز در اینجا جمع شده‌ایم تا یاد و خاطره آنها را زنده نگه داریم.

او ادامه داد: راه شهید یعنی خدمت به مردم و استقرار امنیت. نیروی انتظامی با روحیه جهادی و اقتدار در مقابل هر گونه بی‌نظمی حضور دارد و مردم شهیدپرور نیز فرزندان خود را در نیروی انتظامی همیشه مورد توجه قرار داده‌اند.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: ما در نیروی انتظامی با همه جرائم مشهود برخورد می‌کنیم و هر گروه و فردی که بخواهد نظم و امنیتی را که توسط نیروهای انتظامی و سپاه پاسداران و ... در اقصی نقاط کشور استقرار شده، بر هم بزند، نیروی انتظامی با اقتدار با آن برخورد می‌کند.

سردار اشتری در خصوص دادگاه رسیدگی به پرونده متهم شهدای ناجا گفت: این پرونده در دستگاه قضایی در حال پیگیری است و با توجه به اراده‌ای که در ریاست قوه قضائیه برای رسیدگی به این پرونده وجود دارد، امیدواریم هر چه زودتر این فرد به سزای اعمال خود برسد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین