|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۳
کد خبر: ۲۰۶۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳
به گفته رییس شورای شهر تهران، رویکرد شورای شهر در سال آینده توجه بیشتر به وظایف نظارتی شورا و در اولویت قرار دادن حل معضلات شهر تهران از طریق اقدامات زیربنایی و شتاب در روند توسعه پایدار شهری است.
رییس شورای شهر تهران با برشمردن مشکلات سال 96 قول داد که در سال 97 تحول روند بهبود در عملکرد مدیریت شهری تسریع پیدا کند.

 محسن هاشمی صبح امروز در جلسه شورای شهرتهران با بیان اینکه در روز های پایانی سال قرار داریم، گفت: این روزها مقدمه‌ای برای خدمتگذاری همه دستگاه‌ها از جمله ناجا،‌ اورژانس و همچنین مادران است که پرکارترین روزهای سال را می گذارندو جا دارد از طرف اعضای شورای شهر به این عزیزان خدا قوت گفت.

وی ادامه داد که یکی از ویژگی‌های سال 96 برای مدیریت شهری تهران ثبت رکورد بی‌سابقه مشارکت شهروندان در انتخابات شورای شهر بود که هم نشان  دهنده مطالبه جدی ایجاد تحول در مدیریت و هم نشانگر میزان اهمیت مدیریت شهری است.

وی با بیان اینکه بار امانت مردم بر دوش ما سنگین است و تلاش خواهیم کرد با موفقیت این دوره را سپری کنیم، گفت:  طی شش ماه سپری شده از مسئولیت شورای شهر، تلاش شده که مدیریت را به سوی مقصد ببریم و قطعا توان و عملکرد ما در برابر شهروندان دچار قصور و تقصیر است اما تلاش ما این است که در سال جدید با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و اختیارات قانونی، تحول و بهبود در عملکرد مدیریت شهری را تسریع کنیم.

به گفته رییس شورای شهر تهران، رویکرد شورای شهر در سال آینده توجه بیشتر به وظایف نظارتی شورا و در اولویت قرار دادن حل معضلات شهر تهران از طریق اقدامات زیربنایی و شتاب در روند توسعه پایدار شهری است.

وی افزود: یکی از مهمترین مطالبات عمومی مبارزه با فساد، رانت وایجاد شفافیت و کاهش تبعیض و انحصار در مدیریت شهری است و از شهروندان تهران نیز انتظار داریم که با حمایت  و اعتماد خود به شورای پنجم را ما را یاری دهند.

هاشمی با بیان اینکه سال 96 برای شهروندان تهرانی همراه با معضلات جدی آلودگی هوا و ... بود، گفت:‌تلاش می کنیم این معضلات را در سال پیش رو  کاهش دهیم و بدیهی است که شهروندان با رفتار مسئولانه و ایفای نقش تعهدپذیر خود می توانند ما را یاری دهند.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین