|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۲۰۱۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵
ارتش سوریه در عملیات پاکسازی شرق استان دیرالزور موفق به کشف مقادیر زیادی سلاح و مهمات ساخت رژیم صهیونیستی از مقرها و مخفیگاه‌های گروه تروریستی داعش شد.
 ارتش سوریه در عملیات پاکسازی شرق استان دیرالزور موفق به کشف مقادیر زیادی سلاح و مهمات ساخت رژیم صهیونیستی از مقرها و مخفیگاه‌های گروه تروریستی داعش شد.

ارتش سوریه امروز (چهارشنبه) از کشف تجهیزات و تسلیحات اسرائیلی در شرق سوریه خبر داد.

یگان‌های ارتش سوریه در عملیاتی که به منظور پاکسازی مناطق شرق استان دیرالزور شروع کرده بودند موفق شدند مقادیر زیادی سلاح و مهمات در این مناطق کشف کنند که تولید شده توسط رژیم صهیونیستی است.

این عملیات در شهرهای «البوکمال» و «المیادین» از مخفیگاه‌ها و انبارهای تسلیحاتی گروه تروریستی داعش کشف و ضبط شده است.

به گزارش گروه‌ رسانه‌ای «الإعلام الحربی» سوریه، منبعی نظامی در ارتش این کشور با اعلام این خبر تأکید کرد که این تسلیحات در روستاهای «السیال» و «حسرات» در ریف شرقی شهر البوکمال کشف شده است.

ارتش سوریه ویدیویی از سلاح‌های کشف شده منتشر کرده است که بر روی برخی از این تسلیحات عبارت‌هایی به زبان عبری نوشته شده است.

یگان‌های مهندسی ارتش سوریه پیشتر از این نیز در عملیات‌های پاکسازی خود در استان دیرالزور و استان «سویداء» واقع در جنوب این کشور سلاح‌های ساخت آمریکا و رژیم اسرائیل را در مناطق مختلفی از این دو استان کشف کرده بودند.

ائتلاف به اصطلاح ضد داعش به رهبری آمریکا علاوه بر حمایت تسلیحاتی از معارضان دولت سوریه، صدها کامیون سلاح و مهمات سنگین در اختیار شبه نظامیان کرد سوریه گذاشته است که تداوم این روند منجر به ناراحتی ترکیه و بروز تنش در روابط آنکارا و واشنگتن شده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین