|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۵
کد خبر: ۲۰۱۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
متاسفانه امروز صبح یکی از مشترکان بدهکار که از سال ۹۳ به شرکت برق بدهی داشته‌ اقدام به آتش زدن ساختمان امور برق ناحیه ۲ کرده است.
 مدیر روابط عمومی شرکت برق استان خراسان رضوی از اقدام به آتش سوزی این اداره توسط یک مشترک بدهکار خبر داد.

علیرضا کاشی  اظهار کرد: متاسفانه امروز صبح یکی از مشترکان بدهکار که از سال ۹۳ به شرکت برق بدهی داشته‌ اقدام به آتش زدن ساختمان امور برق ناحیه ۲ کرده است.

 وی ادامه داد: متاسفانه با وجود مساعدت‌هایی که ما با این مشترک انجام دادیم باز هم او نسبت به پرداخت بدهی خود که مبلغ ۲ میلیون تومان بوده اقدامی نکرده است، ما خیلی با این فرد مساعدت کرده و حتی عنوان کردیم هر ماه هر میزانی که می‌تواند پرداخت کند اما بازهم نسبت به پرداخت بدهی خود هیچ اقدامی انجام نداد و پس از اخطار های متعدد اقدام به قطع برق خانه‌ی وی کرده‌ایم.

مدیر روابط عمومی شرکت برق خراسان رضوی تصریح کرد: امروز صبح شاهد آن بودیم که این فرد با مراجعه به ساختمان امور برق ناحیه ۲ مشهد و با پاشیدن بنزین در اتاق مدیر اقدام به آتش سوزی  کرده است.

کاشی خاطرنشان کرد: در این حادثه مدیر امور برق ناحیه دو مشهد و یکی از همکاران دچار سوختگی و آسیب شدند. مشترک بدهکار دستگیر و به مراجع قانونی تحویل داده شده است و افراد مصدوم نیز در بیمارستان بستری شده‌اند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین