|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۹
کد خبر: ۲۰۱۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴
به دنبال سرنخ هایی از وجود اختلافات خانوادگی و خراشیدگی و کبودی در ناحیه گردن مقتول، پلیس به همسر وی که با صحنه سازی قصد فریب پلیس را داشت، مظنون و وی را دستگیر کرد.
 فرمانده انتظامی لردگان در چهارمحال و بختیاری از قتل زنی 40 ساله با روسری و دستگیری همسر مقتول به عنوان مظنون به قتل خبر داد.

 سرهنگ خسرو نجفی ضمن اعلام این خبر افزود: درپی دریافت گزارشی مبنی بر مرگ زن 40 ساله به علت برق گرفتگی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: به دنبال سرنخ هایی از وجود اختلافات خانوادگی و خراشیدگی و کبودی در ناحیه گردن مقتول، پلیس به همسر وی که با صحنه سازی قصد فریب پلیس را داشت، مظنون و وی را دستگیر کرد.

سرهنگ نجفی افزود: متهم در بازجویی ها ابتدا منکر هرگونه نقشی در قتل همسرش شد، اما در مواجهه با دلایل و مدارک ارائه شده، لب به اعتراف گشود و گفت: زمانی که فرزندانم مدرسه بودند با توجه به اختلافات قبلی، با جدال لفظی بین من و همسرم و از دست دادن کنترل خود، همسرم را با استفاده از روسری خفه کردم.

فرمانده انتظامی لردگان اظهار کرد: قاتل با صحنه سازی رشته سیم برقی را به بدن متوفی وصل و در تماس با پلیس 110 مرگ همسرش را به علت برق گرفتگی گزارش کرده بود.

لردگان در فاصله 160 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین