|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۲۰۱۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
به دلیل مصوبه دو هزار واگن مترو به کلان شهرها از جمله تهران توسط وزارت کشور پیگیری می شود و باید بانک مرکزی، بانک عامل، وزارت صنایع و ... در این خصوص همکاری های لازم را انجام دهند، درخواست ما برای سرعت بیشتر این واگذاری است و امروز ۴ بعدازظهر جلسه ای در این رابطه داریم.
 رئیس شورای شهر تهران از دیدار با معاون اول رئیس جمهور با موضوع واگن های مترو کلان شهرها در ساعت ۱۶ عصر امروز (۲۵ بهمن ماه) خبر داد.

محسن هاشمی در حاشیه جلسه علنی روز چهارشنبه در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر در خصوص سرانجام نامه شورا به معاون رئیس جمهور گفت: این دیدار ساعت ۴ بعدازظهر انجام می شود و در خصوص واگن های مترو است.

وی توضیح داد: به دلیل مصوبه دو هزار واگن مترو به کلان شهرها از جمله تهران توسط وزارت کشور پیگیری می شود و باید بانک مرکزی، بانک عامل، وزارت صنایع و ... در این خصوص همکاری های لازم را انجام دهند، درخواست ما برای سرعت بیشتر این واگذاری است و امروز ۴ بعدازظهر جلسه ای در این رابطه داریم.

وی در پاسخ به پرسش دیگری در خصوص استعفای مسجدجامعی از ریاست ستاد شورایاری ها گفت: ایشان نامه ای نوشته اند و درخواست استعفا از ریاست ستاد شورایاری ها را مطرح کرده اند که باید در کمیسیون فرهنگی و هیات رئیسه بررسی شود.

وی همچنین در خصوص به هم ریختگی جلسه بررسی لایحه بودجه در صحن شورا توضیح داد: در خصوص بودجه روز یکشنبه نشستی با رسانه ها خواهم داشت اما به هم ریختگی وجود ندارد زیرا سابقه نداشته به صورت کد پروژه ای موضوعات در صحن مطرح شود و بررسی کد پروژه ها به این صورت بسیار خوب است.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین