|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۲۰۱۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸
تیم فوتبال استقلال نخستین دیدار در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را درشرایطی با تساوی به پایان برد که تا دقایق پایانی از حریف عقب بود.
 تیم فوتبال استقلال در اولین دیدار خود در مسابقات این فصل لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸:۴۰ به مصاف تیم الریان قطر رفت که این بازی با نتیجه ۲ به ۲ به اتمام رسید.

در این بازی که در ورزشگاه جاسم بن حمد قطر برگزار شد، ابتدا استقلال در دقیقه ۷ روی ضربه جباروف و گل به خودی رودریگو تاباتا یک گل پیش افتاد. الریان اما برای جبران این گل خیلی زود به نتیجه رسید.

عبدالرزاق حمدالله در دقیقه ۱۸ با یک ضربه سر دروازه سیدحسین حسینی را باز کرد. تاباتا هم در دقیقه ۲۸ گل دوم الریان را روی غفلت و اشتباه مدافعان استقلال به ثمر رساند تا نیمه اول با نتیجه ۲ بر یک به پایان برسد.

در نیمه دوم استقلال به نمایش خوب و امیدوارکننده اش ادامه داد و موقعیت هایی را روی دروازه میزبان ایجاد کرد اما بازیکنان این تیم در زدن ضربات آخر کم دقت بودند. در دقیقه ۸۰ این بازی تاباتا به خاطر خطای شدید روی داریوش شجاعیان از زمین اخراج شد تا شاگردان شفر دقایق باقی مانده را با یک بازیکن بیشتر سپری کنند.

در حالی که الریانی ها امیدوار بودند با وجود یک بازیکن کمتر سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنند، این استقلال بود که در دقیقه ۸۸ توسط علی قربانی و روی ارسال خوب امید ابراهیمی به گل تساوی دست پیدا کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین