|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۲۰۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷
در مراسمی که به احتمال فراوان در روز 10 مردادماه امسال برگزار خواهد شد، قرارداد کی روش به امضا می رسد.
در نشست روز جمعه رییس فدراسیون فوتبال با کارلوس کی روش پرتغالی، دو طرف به توافق کلی برای عقد قرارداد بلند مدت دست یافتند.
 عباس ترابیان مدیر اجرایی کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال ایران با بیان مطلب فوق افزود : در صورت توافق کلی، در مراسمی که به احتمال فراوان در روز دهم مردادماه امسال برگزار خواهد شد، قرارداد کی روش به امضا می رسد.

وی خاطر نشان کرد : یکسری تغییرات در متن قرارداد کی روش به وجود آمده که قرار است کی روش ، این تغییرات را با وکیل حقوقی خود مطرح کند تا شرایط برای امضای قرارداد سرمربی تیم ملی فراهم شود.

ترابیان درباره مدت قرارداد کی روش گفت : قرارداد این مربی تا پایان جام جهانی 2018 روسیه خواهد بود تا این مربی فرصت کافی برای آماده سازی تیم قدرتمندی را برای جام جهانی آینده داشته باشد.

عباس ترابیان افزود: شروع قرارداد جدید کی‌روش از اول آگوست 2014 خواهد بود و این مربی در یک برنامه بلند مدت روند پیشرفت تیم ملی را تعیین می کند.

ترابیان گفت: کی‌روش از قبل برنامه ریزی کرده بود که برای یک سری از کارها چند روز دیگر ایران را ترک کند. اما پس از آن که برگشت قراردادش با برگزاری مراسمی تمدید می شود. البته او در این چند روز اطلاعاتی را درباره برنامه های سازمان لیگ شامل مسابقات باشگاهی و همین طور پیشنهاداتی برای بازی های تدارکاتی را دریافت خواهد کرد.

در این جلسه برای حضور دو مربی ایرانی در کادر فنی تیم ملی نیز توافق انجام شد.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین