|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۲۰۱۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
در حال حاضر هوشمندسازی کم ردیف دارد که می‌توانیم از آن کسر و به حمل‌ونقل عمومی اضافه کنیم. در نهایت با رأی اعضای شورای شهر تهران ۱۸۰ میلیارد تومان از توسعه مدیریت و هوشمندسازی شهری برداشته و به حمل‌ونقل و ترافیک اضافه می‌شود.
 در بررسی لایحه بودجه سال ۹۷ در بخش هزینه‌ای بر اساس رأی شورای شهر تهران ۱۸۰ میلیارد تومان از محل توسعه مدیریت و هوشمندسازی شهری به بودجه حمل‌ونقل و ترافیک اضافه شد.
 
 در چهل و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران لایحه بودجه سال ۹۷ شهرداری تهران، سازمان‌ها و شرکت‌های تابع در بخش هزینه‌ها و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای مورد بررسی قرار گرفت.

در بررسی این لایحه پیشنهاد داده شد که ۱۸۰ میلیارد تومان از محل توسعه مدیریت و هوشمندسازی شهری به حمل‌ونقل و ترافیک شهر اضافه شود.

در ادامه بهاره آروین عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران، گفت: بنده تعجب می‌کنم که چطور یکباره ۱۸۰ میلیارد تومان از محلی برداشته و به محل دیگر اضافه می‌کنیم.

در ادامه حسن رسولی خزانه‌دار شورای شهر تهران، گفت: بنده مخالف جابه‌جایی هستم.

سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران، گفت: در حال حاضر هوشمندسازی کم ردیف دارد که می‌توانیم از آن کسر و به حمل‌ونقل عمومی اضافه کنیم. در نهایت با رأی اعضای شورای شهر تهران ۱۸۰ میلیارد تومان از توسعه مدیریت و هوشمندسازی شهری برداشته و به حمل‌ونقل و ترافیک اضافه می‌شود.

در حاشیه این رأی‌گیری محسن هاشمی رئیس شورای شهر، گفت: متأسفانه بازی را به هم زدید ۱۱ ساعت زحمات دیروز کمیسیون تلفیق را همه دوستان به هم زدند.

وی ادامه داد: در کمیسیون تلفیق موارد بررسی شده بود و قرار بود در صحن شورا تصویب شود در ادامه سالاری گفت: این اتفاقات در شأن شورا نیست هاشمی در پاسخ به سالاری گفت: شما خودتان موافق صحبت کردید و همه آمدید اینجا برخلاف کمیسیون تلفیق رأی دادید.

منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین